Umarım finali beğenirsiniz <3
Şarkıyı açın
_______________________________________
Scott'ın ağzından:Gözümü açamıyorum sadece etraftaki sesler vardı birinin ağlama sesi bunun liam olduğunu düşünüyordum birinin çığlıkları bununda theo olduğunu düşünüyordum, malia ise "Sizi öldürücem." diye bağırıyordu Derek ve stiles'ın olduğu taraftan bir koli bandı sesi gelmişti ve ondan sonra stiles susmuştu, şuan sesi olan tek kişi liam'dı sanırım acı çektirmek için bunu yapıyorlardı.
Liam yanında ki benim bile duyamıyıcağım bir seste sürekli tekrar ediyordu.
"Yeter ona zarar vermeyi kesin!" tek dediği buydu ve sonra bir anda lydia bir çığlık attı çok güçlüydü kulaklarımdan kan akıtabilecek kadar gözlerimi hafif açtığımda Monroe'nin adamlarının sağa sola fırlatılarak dövüldüğünü gördüm kimse inanmaz belki yada inanırlar sonuçta ben bir kurt adamım herneyse onları dövenler görünmezdi.
Bir anda boynuma ıslak bir madde sürüldüğü zaman çok hızlı bir şekilde iyileştiğini hissediyordum kendime geldiğim zaman ilk hedefim liam'ı kurtarmak oldu ellerini ve gözlerini çözdüm o sıvı liam'ı boynundada vardı bunu görünmez şeyler yapmıştı lydia bir anda yüzündeki kanlar ile yanımıza geldi.
"Bunlar ölü kurtlar yüzyıllar boyunca ölen kurtların hepsi burda onlar-onları ben çağırdım nasıl yaptığım bilmiyorum Scott ama geldiler ve taşı yok etmemizi söylüyorlar."
Yok etmek mi, dedi Scott.
Bunu nasıl yapıcaz, dedi malia.
Liderleri bu taşın içindeki şeyin bir kılıç olduğunu ve seçilmiş kişinin bu taşı o kılıç ile yok etmesi gerektiğini söyledi-
Hayır olmaz tamam mı olmaz, diye kızınca söylendi Liam.
Liam gerçekten biliyorum ama-
Lydia bilmiyorsun tamam mı taşı yok etmek falan yok-, liam'ın sözünü kesen şey yerin sallanmaya başlaması olmuştu.
Ne oluyor böyle, dedi Liam.
Eğer taşı yok etmezsek dünya ikiye ayrılıcak, sevgi yok olucak sadece nefret olucak liam, dedi lydia.
Liam kafasını theo'ya çevirdi hala bağlıydı ve sanırım o görünmez kurtlar onu kurtarmaya çalışıyordu.
Lydia hızlıca theo'nun yanına gitti taşın öyle bir etkisi vardı ki lydia oraya gittiği anda bir rüzgar esip herkesi yere atmıştı.
Monroe'nin adamları çoğalırken onlara yardım etmek için Malia, Derek ben ve Liam savaşmaya başladık.
Scott, theo ölmez değil mi?
Liam'ın sorusu ile kalakaldım ne olucağını gerçekten bilmiyordum eğer theo ölürse liam'ı nasıl toparladım veya dünya gerçekten sadece nefretten oluşursa.
Bunları düşünmek çok kötüydü.
Yazar:
Derek iki tane adamla dövüşüyordu ve bir tanesinin elinde kurtboğanlı bıçak vardı Derek önündeki adamı kolundan tutarak çevirdi ve arkasındaki adamın karnına girdi bıçak çevirdiği adam arkadaşını bıçaklamayı hiç umursamadan Derek için geri arkasını döndü aynı zamanda derek'in arkasından başka biri geliyordu theo'yu kurtarmaya yardım eden stiles derek'in arkasındaki kişiyi görür görmez beyzbol sopasını aldı ve kafasına vurarak adamı bayılttı ne olduğunu anlamayan Derek bir kaç saniye baktıktan sonra anladı ve stiles'ın belinden tutarak kendine çekti ve öptü stiles elindeki beyzbol sopasını yere düşürdü ve gözleri fal taşı kadar açıldı ama zaman kaybetmeden derek'in dudaklarına esir düştü bunu gören Scott "Ben biliyordum!" diye çığlık atarken, lydia haklı çıkmanın özgüveni ile 32 diş sırıttı nedensizce bu onu mutlu etmişti, malia sadece göz devirmek ile yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy}
Novela Juvenil:) Ona dokunmak bile yeterken şimdi onu öpüyor ve karşılık alıyordu yumuşak, hafif tuzlu dudaklar mükemmeldi liamın dudakları uzun zamandır istediği tek şeydi şimdi ise sahibiydi...꧂ ❤︎Kafama göre yazıcam çokta şey yapmamak lazım ☞︎︎︎"Yazım kurallar...