☾︎7☽︎Uzun Bir Aradan Sonra🤍

461 33 81
                                    

Måneskin - I WANNA BE YOUR SLAVE

🥵💅❤️
____________________________________

Yemekler bitmiş theo ile salonda oturuyorduk ben telefonla ilgileniyordum o da televizyon izliyordu hava baya kararmış gece olmuştu saate baktığımda saatin 12 ye geldiğini gördüm çok uykum yoktu hatta hiç yoktu, ama çok sıkılmıştım theo arada gözleri ile bana bakıyordu sanki birşey söylemek istiyor gibiydi dudakları sanırım o da sıkılmıştı sonunda elimdeki telefonu bırakıp yayıldığım koltukta dikleştim telefonu yanıma koyup konuştum.

Sıkıldım ben ne yapalım?

Uyu, istersen.

Theo sıkıldım diyorum sadece, uykum var demiyorum.

*koltukta yan dönerek*

Tamam o zaman sen söyle ne yapalım, betacık.

BANA BETACIK DEME!
Oyun oynayalım.

Sana "BETACIK" diyicem
ve diğeri için ise
oynayalım bakalım.

Ne oynayalı- dur şey oynayalım hani bir oyun vardı birbirimize 20 soru soruyorduk hepsini cevaplamak zorundaydık onu oynayalım.

Koltukta zıplayarak söylediğim kelimelerin her birinde bana gülen theo ya baktım kafasını sallayıp
"ben başlarım" dedi.

Tipin ne?

Özellikle bir tip yok.

Hangi yemekleri seversin?

Makarna pizza gibi şeyler

Bol kalori diyorsun

Eee biraz

Hangi mevsim?

Sonbahar kesinlikle yaprakların üzerine atlamayı çok seviyorum

Yönelimin ne?

Homofobik değilsin umarım, biseksüelim.

Theo sırıtmaya başlamıştı ve yüzünde ki sırıtış aniden solmuştu çünkü liam erkeklerden hoşlanıyor olsa bile yine de kendisini asla sevmezdi...

Değilim, çok geç oldu uyusak mı artık?

Ama daha ben sorucaktı-

Sabah devam etsek liam zor bir gündü.

Peki.
*liam fısıldayarak konuşur*

Bu homofobik olmadığın halin mi?

Liam seni duyabiliyorum homofobik değilim sadece yorgunum hem ben- herneyse ben sana örtü getiriyim.

Sen beni mi dinliyorsun ve ne diyecektin de yarım kaldı.

Seni dinlemiyorum.

Diğer soruma cevap vermedin.

Seni ilgilendirmez iyi geceler,dedi theo odasının kapısını kapatırken.

BİR YAKINSIN BİR UZAK SENİ ANLAMIYORUM, SIKILDIM BUNDAN!

Theo bu sözleri duyduğunda üzülmüştü çünkü haklıydı liam, ama başka şansı yoktu liam ın yanında başkaydı kalbi onu durduramıyordu bunu fark etmesinden korkuyordu theo ama ona uzakta kalamıyordu aklında bu düşüncelerle pijamalarını giymek için giyinme odasına girdi _işte herneyse_ ve üstünü çıkardığında içeriden kapı açılma sesi geldi liam ona sesleniyordu.

THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin