☾︎12☽︎ Aşık💛

320 30 3
                                    

Olivia rodrigo 'ya aşığım kız cidden mükemmel💞

_Tüm şarkıları koydum dinleyin 😽✨
_______________________________________
*sabah*

"Günaydın" dedi ısaac merdivenlerden inerken.

"Günaydın" diye karşılık verdi scott.

Diğerleri nerde?

Yoklar sadece ikimiz varız dedi scott ve ısaac'e yaklaştı.

Hatta üçümüz sen, ben ve duygularımız.

Ne, Ne duygusu!?

Senin bana aşkın, benim sana aşkım.

A-aşk mı? Senin bana aşkın mı!?

"Evet öyle" dedi ısaac'in ellerini tutarken.

Dudakların aynı kiraz gibi görünüyor,
Kiraz severim ama kış ayında kirazı nerden bulabilirim ki dedi dudaklarını yalarken.
(Çok kekoyum😑)

Isaac donuk yüzü ile scott'ın dili ile ıslattığı dudaklara bakıyordu.

Scott yaklaştı, yaklaştı, yaklaştı.

~~~~~~~~
AH!? Diye bir çığlıkla uykusundan uyandı ısaac her yeri ter içindeydi.

Isaac iyi misin?

Odada scottı görmesi ile yatağa geri girip örtüyü kafasına kadar çekti.

Kabus mu gördün, dedi ısaac'in yatağına otururken.

Hıhı


Peki, anlatmak ister misin?

Aynı anda eli ısaac'in kafasına kadar çektiği örtüdeydi örtüyü indirmeye çalışıyordu ama pek başarılı değildi.

Korkutucu değildi y-yani azcık öyleydi benim için aslında çokta mükemmeldi rüya gibi bir kabustu aslında, dedi ısaac.

Aşk gibi dedi scott ve ısaac örtüyü burnuna kadar indirdi.

S-sanırım öyle.

Eee t-tamam ben çıkıyım sende giyin dedi ve kapıdan çıktı scott.

Isaac yataktan çıktı ve dolaptan lacivert renkte bir şort aldı giydi o sırada scott kapının yanına geldi tam kapıyı çalıcaktı ki kapının aralık olduğunu gördü ısaac ordan görünüyordü beyaz teni sapsarı saçları ince beli karın kasları öyle güzel duruyordu ki, ısaac uyanmadan önce scott'ın açtığı camdan yansıyan güneş ışınları yüzünden yüzü ve vücudu ışıl ışıldı ısaac'in, scott sesli bir şekilde yutkundu ve öksürdü ısaac scott'ın tarafına döndü ve elinde tuttuğu tişörtü giydi scott ona bakarken dalmış olduğunu fark etti ve aralık kapıyı daha çok açıp içeri girdi.

~~~~~~~~ gece, lydia ve stiles:

"Stiles niye dikiliyorsun yanıma gelsene" dedi yatakta yatan lydia.

Stiles bir adım attı ama devamını getiremedi çünkü lydia ile ilk defa birlikte uyuyucaklardı ve o uyumak istemiyordu kafası çok karışıktı
"ben su içicem" deyip aşağıya indi stiles.

THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin