חלק 7

378 13 1
                                    

אחרי ששמו לך תחבושת על האף (יכניסו אותך לניתוח אחרי הלידה) , נייל מחזיק לך את היד ואת רואה בעיינים שלו שהוא עוד שנייה מתחיל לבכות ״הכל באשמתי , לא הייתי צריך להקשיב לך , נרדמתי וסיימון פגע בך״ נייל אומר ומזיל דמעה . ״בייבי , אל תאשים את עצמך בדברים שהמפגר הזה עשה , חוץ מזה אני בסדר עכשיו״ את אומרת ומורחת את הדמעות על הלחי שלו עם האגודל , אבל תראי איך את נראת״ , ״תודה אהבה שלי גם אני אוהבת אותך״ את אומרת וצוחקת ״לא נו את יודעת למה התכוונתי ובטח גם כואב לך יותר , אני כלכך מצטער״ . ״על מה אתה מצטער ? זה לא אשמתך מה שהבן אדם המזדיין הזזה עשה״ , ״אני יודע , אבל אני הייתי צריך להיות שם בישבילך״ , פתאום אמא שלך נכנסת לשיחה ״נייל , יקירי (יעני דארלינג) אתה לא צריך להאשים את עצמך במה שקרה לבת שלי״ אמא שלך אומרת ומלטפת לך את הראש , ״אני יודע , אבל את סמכת עליי כשנתת לה להתחתן איתי ותראי מה קרה , א/ש (יעני אמא שלך) אני כלכך מצטער ומבטיח שאני אשמור עלייה ועל הבן שלנו ב8 עיניים״.
אחרי חמש דקות אמא שלך אומרת ״אז מתי את תחזרי הביתה בסוף ?״
״בגלל הניתוח זה יתארך אז משהו כמו שבוע״ את עונה לה ״יואו , אמא טוב שהזכרת לי צריך להתקשר למאי לבקש ממנה שתאכיל את הכלבים ותיקח אותם לטיול״ את נזכרת פתאום , ״יפה שלי, לא לדאוג אני אתקשר למאי ואבקש ממנה, את פשוט תישארי פה ותנוחי קצת לפני הלידה״ , ״טוב בייבי״ את עונה לו ונותנת לו נשיקה.
פתאום ...

Pregnant from Niall Horan Where stories live. Discover now