חלק 21

293 9 1
                                    

אחרי ששניהם קמו וירדו למטה התחלת לצחוק כי שניהם נראו אותו דבר , טרנינג שחור , בלי חולצה , שיער מבולגן ועיניים כחולות ועייפות . הם התיישבו על האי במטבח והתחילו לאכול , ״לילי אתה זוכר שאנחנו טסים לפגוש את סבתא היום נכון ?״ את קצת דאגת כי זאת הייתה הפעם הראשונה שליאו טס ורצית להרגיל אותו כי עוד שנה אתם טסים עם נייל ל טור של ארבעה חודשים . אחרי שהם סיימו את ונייל הלכתם לארוז בזמן שליאו ראה :

את נזכרת שאת צריכה לספר לנייל , ״בייבי , תסיים לארוז , אני הולכת להכין ארוחת צהריים בסדר ?״ , הוא הנהן ונישקת את הלחי שלו וירדת למטה , הכנת את הארוחה וכשבאת להכין את הקינוח את מרגישה ידיים קטנות מסביב לרגל שלך , את מסתכלת למטה ורואה את ליאו מאוד עייף , ״מה קרה בייבי , אתה עייף?״ , הוא הנהן ואת הרמת אותו בזמן שהוא הניח את הראש שלו על החזה שלך , וחשבת לעצמך {הוא ממש עייף , אבל אני רוצה שהוא ישן בטיסה היום בערב , יש לי רעיון} , ״לילי , אתה רוצה לעזור לי להכין עוגה ?״ {הוא ממש כמו נייל , איך שהוא שומע אוכל הוא מתעורר} , ״כן כן כן״ , ״יופי , בוא תעזור לי אתה יכול להביא לי את האבקת שוקו מהארון ?״ , הוא הנהן וירד מהידיים שלך ורץ הכי מהר שהרגליים הקטנות שלו יכלו וחזר אחרי כמה שניות עם האבקה , ״תודה אהבה שלי , עכשיו אתה יכול להביא לי חלב ושתי ביצים מהמקרר , ותיזהר עם הביצים שלא ישברו״ , אחרי דקה את שומעת רעש של ביצה נשברת על הרצפה , רצת עליו וראית את ליאו עם דמעות בעיניים והביצים שבורות לידו והקרטון חלב בידיים הקטנות שלו , ״אוי , לילי אל תבכה זה בסדר , אני אעזור לך , תשים את החלב על השיש , אני אנקה את זה ואביא שתי ביצים חדשות״ , הוא הנהן והלך לשיש , ניקית והבאת ביצים חדשות מהמקרר , סיימתם להכין את העוגה , והוא עזר לך לקשט את העוגה (מזל שליאו לא יודע לקרוא עדיין 😁) , אחרי שסיימתם ראית שליאו כבר לא יכול יותר , העלת אותו לחדר והשכבת אותו לישון...

Pregnant from Niall Horan Where stories live. Discover now