כשיצאת מהחדר של ליאו ראית את נייל קצת מסתבך עם מה שהוא צריך לארוז לשבוע באירלנד , ״היי אהבה שלי , צריך קצת עזרה?״ , ״נראה לי , את יכולה להכין צהריים , אני גווע״ , ״הנה , סיימתי ולגבי הבקשה שלך , כן ארוחת צהריים מוגשת ממש עכשיו , עוד משהו אדון הורן ?״ , ״לא תודה גברת הורן״ צחקתם וירדתם למטה , אכלתם ודיברתם , וכשהוא סיים ובא ללכת עצרת אותו , ״לא , אל תלך , אני צריכה לספר לך משהו״ , ״אוי ואבוי״ , ״זה משהו ששנינו רצינו המון זמן , אידיוט״, ״אל תעליבי אותי , אני אלך ולא אחזור״ , ״תישאר פה , תאמין לי שאתה לא תצטער״ , ״עכשיו סקרנת אותי״ , ״קודם תעצום עיניים״ , הוא שם ידיים על העיניים וצחקקת קצת על הבעל הילדותי שלך שאת כל כך אוהבת , ״3...2...1... גו״ , הוא פתח את העיניים וראה את העוגה , ״את רצינית ?!?!?!?!?! יש לנו עוד תינוק ?!?!?!!״ , ״כן״ הוא חיבק אותך הרים אותך וסובב אותך אבל מהר מאוד עזב ״מה ?״ , ״אני לא יכול לחבק אותך כל כך חזק , לאאא , עכשיו ליאו ואני לא יכולים לישון על הבטן שלך כמו שהוא אוהב , ולא נוכל להתכרבל איתך בלילה !!!״ הוא עשה פרצוף עצוב מזויף , צחקת קצת וענית לו ״זאת אחת מהרבה סיבות למה אני אוהבת אותך כל כך״ , ״מאמי״ שמעתם את ליאו בוכה מהחדר שלו , את ונייל רצתם לחדר שלו ופתחתם את הדלת , ראיתם אותו יושב במיטה ובוכה ״מה קרה אהבה שלי ??״ , ״היה לי חלום שאני קמתי ורציתי להתכרבל איתך ועם אבא ולא הייתם שם , ואז ירדתי לסלון ולא הייתם שם ורק דוד הארי היה שם והוא הפך למפלצת ואז ואז״ הוא התחיל לבכות עוד פעם ״אוווו לילי , זה רק חלום , אנחנו בחיים לא נשאיר אותך לבד״ ״ועוד עם דוד הארי שהופך למפלצת , רק דוד הארי לבד זה גובל בהתעללות״ נייל אומר וצוחק , את נותנת לו מכה בכתף ועושה לו פרצוף רציני .
YOU ARE READING
Pregnant from Niall Horan
Losoweאת ונייל נשואים כבר שנה ומנסים להיכנס להריון כנסו ותגלו עם הצלחתם ... ❤️👶🏼