למרות ששמנו את המריבה בצד בישביל ליאם ממש כעסתי על נייל , אני לא יודעת עם זה בגלל ההורמונים או בגלל שהוא גילה כרגע לכל העולם שיש לנו תאומות למרות שהסכמנו שנגלה לכולם רק אחרי שנחליט שזה הזמן המתאים , כל המשפחות שלנו רותחות מעצבים שכולם ידעו לפניהם ולא סיפרנו להם לפני כולם . בלילה אחרי שהם חזרו הביתה לא רציתי לראות את הפרצוף שלו , כמובן שהוא לא מבין מה הוא עשה לא בסדר , אחרי שליאו כבר ישן ישבתי לי בסלון וקראתי ספר עם שמיכה נעימה , ופתאום נייל בא וניסה לחבק אותי , הזזתי אותו ממני וחזרתי להתרכז בספר , הוא ניסה לחבק אותי עוד פעם ועוד פעם הזזתי אותו , ״מה קרה ה/ש ? , את בדרך כלל אוהבת שאני מחבק אותך״ , ״מה שקרה זה שאנחנו באותו החדר ונושמים את אותו אוויר״ , ״אאני מצטער , אני אהיה בחדר אורחים אם תרצי משהו״ , אחרי שהוא הלך לחדר אורחים הרגשתי קצת אשמה , זה לא אשמתו , הוא רק רצה להגן עליי והוא גם לא התכוונן לפלוט את זה מול כולם , עליתי לחדר אורחים הכי מהר שיכולתי מה שמסתבר לוקח הרבה זמן בטח לאישה בהריון ובטח שאם תאומות, הגעתי וראיתי אותו יושב על המיטה עם כפות ידיים על הפרצוף והמרפקים על הברכיים , התיישבתי לידו וחיבקתי אותו , הוא קצת נבהל אבל אחרי שהוא ראה שזאת אני ואני לא כועסת יותר הוא חיבק אותי בחזרה . ״אני מצטערת , זה פשוט ההורמונים האלה משגעים אותי , זה ברור לי שלא עשית את זה בכוונה וזה נפלט לך רק כי הפפראצי קרא לי שמנה , בבקשה אל תעזוב אותי ,אני יודעת שבטח אתה שונאת אותי אבל אני לא יכולה להסתדר עם תאומות וילד בן שלוש לבד!!!״ אמרתי תוך כדי שאני מתחילה לבכות את חיי , נייל עזר לי לקום וחיבק אותי תוך כדי שהוא לוחש לי ״אני יודע שהורמונים האלה משגעים אותך , ואני לא שונא אותך ואני בחיים לא אשנא אותך גם אם את לא שונאת אותי את תקועה איתי לנצח , את האמא של הילדים שלי , את נותנת לי את המתנות הכי מדהימות שאי פעם יכולתי לבקש , ואני בחיים לא אעזוב אותך״ , כמובן שהמשכתי לבכות את חיי , הורמונים מפגרים...
YOU ARE READING
Pregnant from Niall Horan
De Todoאת ונייל נשואים כבר שנה ומנסים להיכנס להריון כנסו ותגלו עם הצלחתם ... ❤️👶🏼