חלק 26

282 18 8
                                    

ירדת במדרגות הכי מהר שיכלתם וראיתם את ליאו על הרצפה , מסתבר שהוא ניסה לעלות אליכם ונפל במדרגות (מזל שהוא עלה רק מדרגה אחת) , הרמת אותו והוא בכה לתוך הצוואר שלך ״אוו לילי , זה בסדר , תראה לי בבקשה איפה כואב לך״ , הוא מצביע על הברך ואת רואה שהוא נשרט , ״אוי אוי , אני אנשק את זה וזה יעבור בסדר ?״ ליאו הנהן ואת נישקת לו את הברך , ״עכשיו זה פחות כואב ?״ , הוא הנהן והניח את הראש שלו על הכתף שלך וקבר את הראש שלו בצוואר שלך ״בוא מנצ׳קין , אני אשים אותך לישון צהריים״ . את לקחת את ליאו לחדר הישן של נייל , אחרי כמה דקות הוא נרדם והחלטת להישאר איתו עוד קצת ופשוט להתכרבל איתו כמו שהוא (ואת) כל כך אוהבים , אחרי כמה דקות ירדת למטה וראית את נייל בחצר עם גרג עושים ברביקיו , חייכת ששמעת את נייל צוחק בקולי קולות . ירדת למטבח וראית את דניס . ״היי דניס , צריכה עזרה ?״ , ״אההה , אם את רוצה את יכולה להכין את העוגה״ , ״אני אשמח״ אחרי שסיימתן להכין את כל האוכל ולסדר הכל החלטתם שהגיעה הזמן לספר רק למאורה עם המתנה שקניתם לה , ״אמא , אני צריך אותך רגע !!!״ , נייל קרא לאמא שלו כדי שתראה את המתנה שלה , מאורה נכנסה לחדר הישן של נייל איפה שאת ונייל ישבתם ,״כן ניילר , אתה צריך משהו ?״ , ״כן , רק רצינו להביא לך את המתנה שלך בפרטיות״ , מאורה פתחה את המתנה , ״מה ?!?!!?!? , עוד תינוק ?!?!?!? , אני כל כך שמחה !!!!! זו המתנה הכי טובה שאני פעם אוכל לקבל״ אחרי כמה דמעות וחיבוקים ומאורה הבטיחה שהיא לא תספר לאף אחד ירדתם למטה , כולם כבר הגיעו ואת ונייל החלטתם זה הזמן המושלם להודיע לשאר המשפחה , ״אפשר לקבל את תשומת הלב של כולם לשנייה ?״ נייל שואל ואחרי שכולם מסתכלים עליו הוא ממשיך ״זה ממש נחמד שכל המשפחה ביחד אחרי הרבה זמן שכולם לא היו פה ביחד , אבל בפעם הבאה שנפגש יהיה פה עוד מישהי או מישהו חדשים במשפחה״ כולם הריעו וחיבקו אותכם . ״ליאו אתה תהיה אח גדול עוד מעט!!״ הלב שלך נמס כשראית את תיאו מנסה להסביר לבן שלך מה זה אומר שהוא הופך לאח גדול למרות שהוא בעצמו לא ממש מבין כי הוא בן יחיד .

Pregnant from Niall Horan Where stories live. Discover now