אחרי שגיליתי לנייל על התינוקת שהולכת להצטרף למשפחה , הגיע הזמן לספר לכולם שיש לנו נסיכה קטנה בדרך , החלטנו שאנחנו רוצים לעשות את זה בדרך מקורית , אז דיברנו עם המנהלים של הלהקה והחלטנו שבהופעה הבאה הבנים ילבשו חולצות ורודות שעל הגב כתוב עליהן ׳Baby Horan#2׳ וכמובן שהבנים יזכירו את זה כי יכול להיות שלא כולם ישימו לב , הגיע היום של ההופעה , זה ההופעה הראשונה של הבנים מאז שהם חזרו , אני אגיד את האמת , אני ממש מתרגשת , אני הכרתי את נייל בדיוק אחרי ההפסקה , אני לא הכרתי את וואן דיירקשן לפני אבל אחרי שהוא סיפר לי וגם שמעתי כמה שירים התאהבתי במוזיקה שלהם , אז אפשר לומר שעכשיו אני גם דיירקשנית . היום זה היום של ההופעה ואני וליאו גם הולכים להיות שם , אבל מאחורי הקלעים , נייל כבר יצא לבדיקות עם הסאונד וכל זה אז עכשיו רק נשאר להלביש את ליאו ואת עצמי ולהתחפף , הלבשתי את ליאו בחולצת ה׳I love 1D' שלו , שמתי את החולצה של נייל (כאילו מרצ׳ של נייס טו מיט יא כי זה הדבר היחיד שעלה על הבטן שלי מכל המרצ׳ים שהיו לי) ויצאנו לדרכנו. הגענו לארנה (מתחם כזה שבו ההופעה מתרחשת) וחיפשנו את נייל , לא מצאנו אותו עדיין אבל כן מצאנו את הארי שלקח אותנו לחדר הלבשה ששם נייל היה , נייל לא ידע שאנחנו באים לפני לעודד אותו אחרי שהוא לא הופיע עם הבנים יותר מחמש שנים . הפתענו אותו וגם אכלנו ארוחת ערב צהריים כזאת (כשאני אומרת אכלנו אני מתכוונת לעצמי ולבייבי הורן #2 כי ליאו לא רצה ונייל לא אוכל לפני הופעות) . עכשיו הגיע הזמן לעלות לבמה , נתתי לו נשיקה קטנה למזל טוב והם עלו , הסתכלתי עליהם מאחוריי הקלעים והייתי כל כך גאה בבעלי כששמעתי מאות אלפי בנות צועקות את השם שלו , אחרי כמה שירים ושנייה לפני השיר האהוב עליי בעולם אוליביה הבנים התחילו לשאול את הקהל קצת שאלות , ואז כמה בנות שאלו למה הם לובשים חולצות ורודות , נייל הסתכל עליי וחייך , ״טוב , אני מניח שהאירי החמוד שלנו שעסוק בלהעריץ את אישתו היפיפה ישמח לספר לכם את זה בעצמו , נייל ?״ לואי קרא לנייל אבל הוא עדיין לא הוריד ממני את המבט , הארי סובב את נייל בכוח כדי שיסתכל על לואי בזמן שהוא אמר את זה , ״טוב , זה לא סוד שיש לי את הנסיך שלי ואת המלכה שלי ואבל עכשיו סוף סוף מצטרפת למשפחה שלנו נסיכה קטנה״ נייל אמר ובאותו הזמן כל הבנים הסתובבו והראו את הכיתוב על החולצות שלהם . אחרי כל ההתרגשות הגיע השיר האהוב עלייך ׳אוליביה׳ ״את השיר הזה אנחנו רוצים להקדיש לאישה האהובה על כולנו שעושה את ניילר שלנו מאושר ולא יכול להוריד ממנה את העיניים , ה/ש הורן !!!!!״ התחלתי לבכות כמובן , ונייל ביקש ממני לעלות לבמה , בהתחלה קצת התביישתי אבל אחרי שהוא הרים אותי בכוח לא היתה לי ממש ברירה . אחרי שקיבלתי נשיקה רצתי חזרה מאחורי הקלעים . הפעם נייל הבין שאין סיכוי אז הוא ויתר והתחיל לשיר , ישבתי מאחורי הקלעים עם דמעות בעיניים . כל כך הרבה זמן שלא שמעתי אותו שר בלייב על במה ,בגלל הקורונה הטור נדחה וזה ממש ביאס את נייל . אחרי ההופעה היינו גמורים וחזרנו הביתה . אכלנו וראינו פרינדס כמובן , והלכנו לישון מרוצים ביותר . קצת היה לי קשה לישון בלילה בגלל הבטן , אז אח שלי הביא לי כרית שלא ממש עזרה לי לישון אבל כן עצבנה את נייל , הוא אהב כשישנו ביחד , בלי כרית שתפריע לו לחבק אותי, אז ויתרתי עליה . נייל אהב כשישנו מחובקים כי כל פעם שהתינוקת בעטה או זזה הוא הרגיש אותה וזה הרגיע אותו , לדעת שהמלכה שלו לידו והנסיכה שלו בסדר .
YOU ARE READING
Pregnant from Niall Horan
Randomאת ונייל נשואים כבר שנה ומנסים להיכנס להריון כנסו ותגלו עם הצלחתם ... ❤️👶🏼