פרק 16

325 11 0
                                    

עברו יומיים מאז שילדת את ליאו ואת , נייל וליאו בדרך הביתה . אתם יושבים באוטו ובמהלך כל הנסיעה את מסתכלת אחורה כדי לראות את ליאו ״תפסיקי להסתכל אחורה, יתפס לך הצוואר בסוף״ נייל אומר ומפנה את הראש שלך קדימה ״אני לא יכולה להפסיק להסתכל עליו , הוא מושלם , דומה לך״ את אומרת לנייל ונותנת לו נשיקה על הלחי. הגעתם הביתה ואתם מוציאים את ליאו מהאוטו ואת מנסה להסתיר את ליאו מהאור של הפרפרצי כי את מפחדת שזה יפגע לו ברעייה. אתם נכנסים הביתה ואתם רואים  את כל האחים שלך ואחיינים שלך ואמא שלך והבנים והבנות זוג שלהם . ״יואו אמאל'ה הבהלתם אותי מה אתם עושים פה כולכם!!!!״ את שואלת אותם ומתחילה לבכות . ״מה חשבת ? שאחותנו הקטנה תהפוך לאמא ולא נבוא ?״ , כולכם יושבים אוכלים מדברים וצוחקים . כמה שעות אחרי שכולם הולכים הביתה את יושבת עם ליאו ונייל בסלון ואתם רואים טלוויזיה בזמן שאת מאכילה את ליאו . ״בייבי ?״ את שואלת את נייל שיושב ליידך ,״כן יפה שלי?״ נייל שואל ומלטף את השיער שלך, ״אתה חושב שאני עדיין יפה ?״ את שואלת את נייל בשיא הרצינות והוא מתחיל לצחוק ,״מה ? למה אתה צוחק ? אני שואלת בשיא הרצינות״ , ״בייבי , את הבן אדם הכי יפה ומוכשר ומתוק שראיתי בחיים שלי״ נייל עונה לך בזמן שהוא מלטף לך את הראש. ״אוי נו , למה אתה חייב להיות פשוט הבעל המושלם?!??!? , איך אפשר לכעוס עלייך?!?״ , את ונייל עומדים להתנשק ופתאום הטלפון שלך מצלצל ...

Pregnant from Niall Horan Where stories live. Discover now