אחרי שגילינו על התאומות רצנו , כאילו אני לא ממש במצב לרוץ בחודש שביעי עם תאומות , דיברתי עם אימוש וסיפרתי לה הכל , היא אמרה שהיא תשגיח על ליאו בזמן שאנחנו נעשה קצת קניות לתינוקת החדשה וגם לאחותה התאומה , אחרי שהגענו ולקחנו עוד עגלה (אותה אחת בדיוק) , וגם עוד מיטה ושטויות כאלה , באנו לקחת לבנות שמיכות משלהן , אני ונייל עברנו ליד מדף ונייל לקח שמיכה ורודה עם דובונים אליה ״מה את אומרת על זאת?״ , לפני שהספקתי לענות הרגשתי בעיטה בצד ימין של הבטן שלי (שם נמצאת תינוקת איי) ״אני אוהבת את זה וגם תינוקת איי שבעטה ברגע שלקחת את זה״ , הוא הכניס את זה לעגלה ולקח עוד אחת רק עם ארנבונים במקום עם דובונים והפעם הרגשתי בעיטה בצד שמאל (זו תינוקת בי) ״ומה את אומרת על זה ?״ , ״תינוקת בי אומרת : תכניס את זה אבא , מהר לפני שמישהו אחד ירצה את זה״ (זו הייתה השמיכה האחרונה שנשארה עם הדפס הזה) ״אין בעיה״ הוא לקח את השמיכה ושם גם אותה בעגלה , ״אז אני מניחה שתינוקות איי אוהבת דובונים ותינוקת בי אוהבת ארנבונים״ , ״אז אני מניח שאנחנו לוקחים גם את הצעצועים האלה ?״ הוא אמר כשהוא החזיק ביד שמאל דובון קטן ולבן עם פפיון ורוד וביד ימין ארנבון ורוד עם פפיון לבן , ברגע הזה שתיהן בעטו , ״כן , אני מניחה שניקח את שתיהם״ . אחרי שקנינו עוד כמה דברים חזרנו הביתה ונייל היה צריך ללכת לסטודיו להקלטות . אז אני וליאו החלטנו להפתיע אותו ולהביא לו ארוחת צהריים שנאכל ביחד , אחרי שהתארגנו ועברנו במקדונלדס לאסוף את האוכל סימסתי לנייל שאני צריכה שהוא יבוא לעזור לי להחנות את האוטו (חניה זה לא הצד החזק שלי ואני לא רוצה לגרום נזק לרכב ובטח שלא לליאו או לתאומות או לעצמי) אחרי שנייל בא והחנה את האוטו התקדמנו לכיון הסטודיו ונחשו מה מצאנו , נכון מאוד פפרצי , לא ממש התייחסתי עד שאחד מהם צעק לי ״את ממש שמנה בישביל השלב שאת נמצאת בו זו כבר בעיה״ , אני השתדלתי לא להתייחס וגם הצלחתי אבל נייל לא ממש העביר את זה בשקט ״דבר ראשון עם אתה מדבר ככה לאישה בהריון אז מי שיש לו בעיה זה אתה , דבר שני יש לה תאומות!!!״ אם לא הייתי עוצרת אותו הוא היה ממשיך אבל לא כעסתי עליו בגלל זה כעסתי עליו כי היא גילה לכולם שיש לנו תאומות...
YOU ARE READING
Pregnant from Niall Horan
De Todoאת ונייל נשואים כבר שנה ומנסים להיכנס להריון כנסו ותגלו עם הצלחתם ... ❤️👶🏼