חלק 37

456 17 12
                                    

אחרי שהרופאים סיימו לתפור אותי והעבירו אותי לחדר התאושששות סוף סוף יכלתי לראות את הבנות שלי , הן היו יפיפיות , יש להן את השיער של נייל וגם העיניים אבל את האף והשפתיים שלי , אבל לאחת מהן התינוקת שנולדה אחר כך גילו משהו מוזר , יש לה עין אחת ירוק ועין אחת כחולה , אנחנו דאגנו זה יפגע לה בראייה או משהו אבל הרופאים בדקו ואמרו שזה בסדר , וגם ככה נוכל להבדיל בניהן יותר בקלות , עכשיו הגיע השלב שאי אפשר לדחות , צריך לבחור להן שמות , ״תודה״ , ״בכיף ,רק על מה ?״ , ״על הכל , שנתת לי שלושה ילדים מדהימים , שאת האישה הכי טובה שיכולתי לבקש , והאמא הכי טובה שיכולתי לבקש לילדים שלי״ כמובן שהתחלתי לבכות עוד פעם הפעם עם הבנות בידיים שלי , ״בבקשה , אבל עדיין צריך לבחור להן שמות״ , ״על מה חשבת?״ , אני חיכיתי לשאלה הזאת בתור אדם מסודר מאוד , הכנתי את הרשימות (כן כן רשימות) לרעיונות לשמות עוד כשגיליתי על התאומות , ״אז אני בתור אדם מסודר מאוד , הכנתי שתי רשימות אחת לשמות ראשונים ואחת לשניים״ , ״כמובן שהכנת את זה , אז את תבחרי את השמות האהובים עלייך ואני אבחר את השמות השניים?״ , ״נשמע טוב״ . ״נייל , את אוהבת את זה וגם את זה״ אמרתי לו בזמן שאני מצביעה על השמות שבחרתי , ״גם אני אהבתי , ואלה השמות שאני בחרתי״ גם את השמות השניים אהבתי , אבל ממש ״אהבתי אז אפשר להגיד שזה רשמי ?״ , ״כן אבל רגע״ , ״מה קרה?״ איזו זאת מיילי ואיזו זאת ריילי ?״ , ״האחת עם העין הירוקה זאת ריילי והשניה מיילי״ , ״מיילי וריילי , שתי נסיכות קטנות״ , נייל כבר אוהב אותן כל כך , כשאחת האחיות רצתה לקחת אותה לבדיקה הוא לא הסכים לשחרר אותן אבל אז הסברתי לו שהן יחזרו עוד ממש כמה דקות וכך היה ,מיילי מאורה וריילי רוקסן הורן.
כמה שעות אחרי שבחרנו את השמות לבנות אמא שלי נכנסה וגם אחים שלי והנשים שלהם , ואחרי שהן התרשמו מהבנות עברה משהו כמו שעה וגם אמא של נייל , גרג ודניס נכנסו לחדר ביחד עם תיאו כדי לראות את הבנות , וכמה דקות אחרי גם ליאו נכנס עם ליאם וליאן ששמרו עליו בזמן שאני ילדתי כי אמא שלי היתה צריכה לעבוד , ״מאמייייייי״ הוא צעק וקפץ על המיטה כדי לחבק אותי ״שלום ילד גדול שלי!!!!! התגעגעתי אלייך״ , ״גם אני התגעגעתי אלייך מאמי , איפה התינוקות ?״ הוא היה סקרן לראות אותן ״אלו ריילי ומיילי , האחיות הקטנות שלך״ נייל אמר בזמן שהוא ממקם את הבנות בידיים של ליאו , ״הן יפות״ הוא אומר ומנשק את הראשים שלהן , ״ריילי ומיילי ?״ מאורה שאלה , וברגע הזה אני ונייל קלטנו שלא סיפרנו להם על השמות עדיין ״כן , מיילי מאורה וריילי רוקסן הורן״ נייל אמר גאה , אפילו שהבנות אפילו לא בנות יום , הוא כבר גאה בהן ואוהב אותן ואת המשפחה שלו יותר מכל דבר בעולם ...

**פרק אחרון של הסדרה!!!!!!!! , תכתבו לי עם אתם רוצים עוד סדרות , ואם יש לכם הצעות אני אשמח לשמוע!!!!!!**

Pregnant from Niall Horan Where stories live. Discover now