Gezi

107 14 9
                                    

Rüzgar beni öyle görünce sinirlenip konuşmadan gitti hemen.Peşinden koşmaya çalıştım ama Bükre ve Kuzey engel oldular.Kuzey:

-''İkiniz de birbirinizi yanlış anladınız,sakin olun.Bengü kesin bilerek yaptı.Yarın sabah barışırsınız.Sizi eve bırakayım ben''dedi.Ama bir şey diyemedim.Kaan'a baktım.Buse denilen,kavga ettiğim kızla konuşuyordu.Ne yani olayın içinde Buse de mi vardı?Belki de intikam almak istedi diye düşündüm.Yol boyunca hepimiz sessizdik.Bükre ile Kuzey konuştular bir ara.Sabaha karşı gezi için yola çıkılacaktı.O yüzden eve erken gelmiştik.Kuzey bizi bıraktıktan sonra Bükre konuştu:

-''Bak her zaman yanındayım ama sırf bir yanlış anlaşılma yüzünden niye Kaan'a sarılıyorsun?''dedi.Şaşırmıştım,bilerek yaptığımı zannetmişti.Zanneden de Bükre'ydi.Bükre'ydi ya!

-''Saçmalama Bükre.Böyle bir şeyi nasıl söylersin?Tabi ki bilerek sarılmadım.Oradan hemen uzaklaştım ama Kaan sakinleştirmeye çalıştı.En sonunda ben daha kötü olunca sarıldı,bırakmadı.O sırada da Rüzgar geldi.Hem Rüzgar ile Bengü'nün öpüşmesinin nasıl bir yanlış anlaşılması olabilir?''dedim sinirle.

-''Tamam anlıyorum ama Rüzgar böyle anlamadı.Rüzgar öyle bir çocuk değil,biliyorsun.Bengü'nün parmağı var bu olayda''dedi.Konuşurken zaten bizim evin oraya gelmiştik.

-''Bilmiyorum ama Rüzgar beni biraz tanıdıysa bilerek olmadığını bilir.Belki de Bengü yüzünden ama engel olup öpüşmeyi bırakabilirdi.Ama..''devamını getiremeden ağlamaya başladım.Bükre de  bana sarıldı,dayanamayıp.Sonra sakinleşince eve girdim.

-''Kızım,nasıldı dans?Hemen üstünü değiştir de Kapadokya için bavulunu tamamla sonra da erkenden uyu''dedi annem ben içeri girdiğim gibi.Çıkarken abim beni görmemişti.Görünce:

-''Wow!Kızım çok güzel olmuşsun.Eminim herkes seninle dans etmek için can attı''dedi bana göz kırparak.Ben de sadece gülümsedim.Olanları bilse böyle düşünür müydü acaba diye düşünmeden de edemedim.

  Hemen üstümü değiştirdim.Ama sonra duş almaya karar verdim.Duştan çıkıp,saçlarımı kuruttum ve direk yattım.Sabah 5 de  yola çıkılacaktı.Erkenden uyanıp bavuluma birkaç parça eşya daha koydum. Hazırdım.Bükre'ye mesaj attım.

Ben:Kanka ben hazırım,birazdan çıkalım. Annemler bırakacakmış bizi.

Bff:Tamamdır,ben de hazırım zaten.

  Konuştuktan sonra hemen çıktık.Arabaya bavulları yerleştirdik.Okulun oraya gelince bir topluluk vardı.Hemen oraya gittik.Bavulları otobüse verdik,yerleştirdiler. Annemlerle vedalaştıktan sonra otobüse bindik.Kaan beni gördü ama bir şey demedi.Ben Bükre ile oturacaktım.Kuzey ile de Rüzgar.Biz oturduk.Ben cam kenarına oturdum.Zaten Bükre iyi olmadığım için bir şey demiyordu.Yoksa çoktan cam kenarına oturmuştu.Birkaç dakika sonra Rüzgar ve Kuzey geldi.Rüzgar bana baktı ama çok donuk bir şekilde sonra da görmemezlikten geldi.Yan tarafa onlar oturdular.Rüzgar cam kenarına oturdu.Kuzey de Bükre için diğer tarafı tercih etmiş olmalıydı diye düşündüm.

  Yola çıkmıştık.Rehber birkaç bilgi verdi.Nerede mola verilecek falan vb.Mp3 çalarımı çıkardım ve müzik dinlemeye başladım.O sırada uyuyakalmışım galiba.Mola verilmiş ama Bükre de uyandırmak istememiş galiba diye düşündüm.Gözlerimi açtığımda çığlık atmam bir oldu.Çünkü Rüzgar yanımda oturuyordu.

-''Sakin ol,insanları yemiyorum''dedi.Ama hiç de öyle değildi.Uyandığımda bana bakarken yakalamıştım.Hem de baya inceliyordu:

Aşk rüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin