Rüzgar'dan ayrıldıktan sonra bir depresyon dönemi oldu tabi ki. İlkti ve gerçekten çok sevmiştim. Bir daha hiç konuşmadık ya da karşılaşmadık. Aksel ile olanları da aklıma getirmemek istiyordum ama geliyordu işte! Ayrıldıktan sonra ki gün Bükre gelmişti bize. Sabah ne yaptınız deyince anlatmaya başladım:
-'' Ya kanka işte beni bir parka götürdü. Kahve içtik, muffin yedik. Parkta yürüyüş yaptık yani.'' dedim gözlerimi kaçırarak. Tahminimce kızarmıştım da.
-''Masal, başka bir şey mi oldu?'' demişti Bükre de zorlayarak.
-''Oldu ama yanlış anlamak yok?'' dedim yine utanarak.
-''Ne oldu hemen anlat!'' dedi sesini yükselterek biraz.
-''Aksel beni öptü, sonra da kafan boşalsın diye yaptım dedi.'' dedim.
-''Neee! Ciddi misin?'' dedi Bükre de şaşırmış biçimde.
-''Evet.'' dedim ben de utanarak. Bir süre konuşmadık sonra Bükre başladı konuşmaya.
-''Masal biliyorsun sen benim en yakın arkadaşımsın. Başından beri adım gibi emindim, Aksel senden hoşlanıyor. Hem de baya.'' demişti.
-''Saçmalama ya.'' dedim ben de önemsemeyerek.
-''Niye şans vermiyorsun ki Rüzgar'ı unutman lazım zaten.'' dedi Bükre de. Belki de haklıydı ama...
-''Aksel'e bunu yapamam ama.'' dedim üzülerek. Gerçekten de yapamazdım. Kullanmış olurdum. Bir süre sonra bu konuyu kapatıp dertleşmeye başladık.
-''Aa Masal sahi unuttum. Haftaya Kuzey'in doğum günü.'' dedi mutlu bir şekilde.
-''Ne güzel ama Rüzgar da gelecek di mi?'' dedim üzülerek.
-''Evet ama o utansın sen yanlış bir şey yapmadın.'' dedi Bükre de. Haklıydı en azından onun kadar suçlu değildim.
-''Bir de şarkı söyler misin?'' dedi Bükre. Anlamamıştım ne alaka.
-''Ne alaka?'' dedim.
-''Ya sen ilgileniyorsun diye dedim bir tane de gitar çalan birini bulacağım sen de söyleyeceksin biz de dans edeceğiz. Sürpriz olur diye düşündüm. Ama istemezsen?'' diye devam ederken durdurdum.
-''Tamam ya seni mi kıracağım. Hem enişteme layık şöyle.'' dedim ben de. Sonra da alışveriş yapmaya karar verdik. Hem kafa da dağıtacaktım. Bükre Kuzey'e de söyledi. Umarım Rüzgar gelmezdi,onu görmek istemezdim. Alışveriş merkezine gidince elbise bakmaya başladık. Önceliğimiz Bükre idi. O giyinirken telefonumu çıkarıp gezinmeye başladım. Bu sırada tepemde birinin dikildiğini fark ettim.
-''Check in yapmasan yaşıyor musun bilemeyeceğiz?'' dedi. Kim olabilirdi? Aksel tabi ki.
-''Sen beni mi takip ediyorsun?'' dedim.
-''Yoo neden takip edeyim ki seni?'' demişti gözlerini kaçırarak. Ben de 'really' bakışımı attım.
-''Tamam tamam. Burada işim vardı sonra senin de burada olduğunu görünce geldim. İyi misin diye.'' dedi. Ben de güldüm. Cidden değer veriyordu. Bu sırada kabinden Bükre çıktı. Çok güzel olmuştu elbise.
-''Wow çok beğendim.'' dedim göz kırparak. Aksel de yorum yaptı.
-''Süper olmuş cidden bunu al.'' dedi o da. Ben de ona onay verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk rüzgarı
ChickLitLise tabii... Hayallerinizdeki gibi olmalı;dizilerde,filmlerdeki gibi mesela.. Siz öyle sanın! Lise dediğiniz her istemediğiniz insanları görüp,hocaların dırdırını çektiğiniz kısaca okul diye tanımladığımız yer.Boşu boşuna hayal kurmayın, biz kurdu...