''Seni seviyorum'' kulağımda yankılan o güzel iki kelime...Bütün akşam eğlenmiş,delice dans etmiştik.Sabah olunca da zor kalktık tabi.Dönmek gerekiyordu.Rüzgarla çıkmaya başladığımız şehir... Belki de hayatım boyunca unutamayacağım bir gezi bu şehirde. Bükre'nin bağırmasıyla yataktan düştüm:
-''Kızım kalk hadi!Geç kalıyoruz,yola çıkmamıza 5 dakika var''dedi.Hemen kalktım bavulumu topladım.Üstümü de biraz toparladıktan sonra Bükre'ye baktım.Her zamanki gibi siyah giyinmişti.Apar topar aşağı indik.Lobide Rüzgar ile Kuzey'i gördüm.Hemen otobüse yerleştik.O sırada bizim yerimize Bengü'nün oturduğunu gördüm.
-''Bengü kalkarsan sevinirim.Sevgilim ile oturacağız da burası bizim yerimiz''dedim göz kırparak.Rüzgar bile şaşırmıştı.Bükre ve Kuzey de 'aferin kız' dercesine bana baktılar.Rüzgar ile oturduk.Bükre ve Kuzey de birlikte.Yol boyunca fotoğraf çekildik,konuştuk,şarkı dinledik.Çok mutluyduk.Umarım biri gelir de zarar vermezdi.Yok ya!Veremez,izin vermem.Bunu düşünürken yüzüm düşmüş herhalde ki Rüzgar sordu hemen:
-''Masal,iyi misin,yüzün düştü gibi?''dedi.Ben de ona bakıp:
-''Kimsenin aramıza girmesine izin verme''dedim.O da:
-''Böyle bir şeyin söz konusu bile olmaz,merak etme bir tanem''dedi.Ben de gülümseyerek karşılık verdim.Dur bi dakika!Bir tanem mi?İnanamıyorum bana bir tanem dedi ya canım benim.Ben böyle düşünürken uyuyakalmışım tabi.Öğretmenlerin seslenmesiyle gözlerimi açtım.Rüzgar'a bir koala misali sarılmış uyumuştum tabi birazcık o da.Sonra o da uyandı ve arabadan indik.Ordan vedalaşıp evlere dağıldık.Ertesi pazar olduğu için rahat rahat dinlendik, eve geldim ve yatağa yatmam ile uyumam bir oldu.
Sabah uyandığımda hava henüz aydınlanmamıştı. Penceremin önüne geçtim ve perdemi açıp dışarı baktım.Kar yağmıştı!Çok şaşırmıştım çünkü dün hava çok soğuk olmasa da normaldi.İstanbul'da son zamanlarda da çok kar yağmazdı ama belli ki hava durumu doğru çıkmıştı.Hemen telefona baktım.Rüzgar'dan mesaj vardı.Açtım hemen.
Rüzgar:İyi geceler bir tanem
Rüzgar:Günaydın her şeyim,dışarı bir baksan çok şaşırırsın eminim
Yazmıştı.Ben de hemen cevap yazdım tabi.
Ben:Günaydın sevgilim.Evet gördüm ve acayip şaşırdım.Belki okullar yarın tatil olur?
Sonra bir şeyi fark ettim.Rüzgar'ın ismi hala Rüzgar diye kayıtlıydı.Ne yapmalıydım acaba?Bunu sonra düşünmeliydim.Acaba o ne yaptı diye de düşünmeden edemedim.Bir süre daha konuştuk.Sonra kahvaltı ettim annemlerle birlikte.Kapadokya'yı anlattım.Onlarda gitmek istediler hatta.Babamla araştırmaya karar verdiler.Anneme Rüzgar'dan bahsetmeyi düşünüyordum.Zaten bu konularda anlayışlı biriydi.Ama daha erken olduğunu düşündüğüm için vazgeçtim.Kar yağışı artmıştı.Eskiden Bükre ile kartopu oynadığımız günler geldi aklıma.Çok küçüktük.Çimenlerin üzerine yatar,kar üzerinde kendi izimizi bırakırdık.Sonra ,peki neden şimdi yapmıyoruz?diye sordum ve Bükre'ye mesaj attım.
Ben:Bükre,kartopu oynamaya var mısın?
Bff:Hımm,aslında mantıklı.Kuzey ve Rüzgar'ı da çağırabiliriz.Ne de olsa onlar da buraya çok yakın!
Ben:Çok mantıklı.O zaman yarım saat içinde buluşalım,öptüm :*
Bff:Tamamdır kanka :*
Kuzey ve Rüzgar da söyledikten sonra Bükre ile buluştuk.10 dakika içinde Kuzey ve Rüzgar'da gelmişti.Başladık kartopu maçı yapmaya.Ben Bükre ile Rüzgar ile de Kuzey'i bilerek grup yapmıştık.Delice eğlenmiştik.En sonunda kardan adam yapmaya karar verdik.Çok komik bir şey olmuştu.Bir sürü fotoğraf da çekilmiştik.O kadar çok oynamıştık ki her yerim sırılsıklam olmuştu.Üşüdüğümü anlayan Rüzgar gelip bana sarıldı.Sonra saate bakıp erken olduğunun fark edince bir kafeye oturmaya karar verdik.Kahve içmek iyi gelebilirdi.Hemen kahvelerimizi söyledik.Ellerim soğuktan kıpkırmızı olmuştu.Rüzgar ellerimi tuttu ısıtmak için.O sırada diğer masada Alya'yı gördüm.Yanında da bir çocuk vardı.Bahsettiği sevgilisi olan Umuttu galiba diye düşündüm.Tam kalkarken bizi fark etti ve selam verdi.Biz de gülümsedik.Kahve içip ısındıktan sonra evlere dağıldık.Bugün de böyle geçmişti.Uyumadan önce Buse denilen kızdan mesaj geldiğini fark etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk rüzgarı
Chick-LitLise tabii... Hayallerinizdeki gibi olmalı;dizilerde,filmlerdeki gibi mesela.. Siz öyle sanın! Lise dediğiniz her istemediğiniz insanları görüp,hocaların dırdırını çektiğiniz kısaca okul diye tanımladığımız yer.Boşu boşuna hayal kurmayın, biz kurdu...