Tek bildiğim

74 7 5
                                    

''Masal ile bir gün okulda birlikte takılacağız.Sen olmadan''demişti Kaan.Rüzgar durur mu atlamıştı Kaan'ın üstüne.Kaan'a bir yumruk atınca donuk ifadem düzelmişti.

-''Bir daha Masal ile ilgili hiçbir şey demeyeceksin lan.Ne zannediyorsun kendini?''demişti Rüzgar.

-''Sen bu kızı hak etmiyorsun''demişti Kaan.Bunun üstüne Rüzgar bir yumruk daha atmıştı ve Kaan yerdeydi.Bu sefer de Kaan sinirlendi ve Rüzgar'ın üstüne atlamıştı.En sonunda Kuzey ve birkaç kişi daha olaya müdahale etti ve ayrıldılar.Rüzgar beni kolumdan çekip çıkardı hemen.

-''Rüzgar sen ne yapıyorsun ?''demiştim bağırarak.

-''Ne mi yapıyorum?Ya resmen seni kullanmaya çalıştı pislik''dedi Rüzgar sinirli sinirli.

-''Senin yüzünden.Ne diye cesaretlilik diyorsun?''demiştim ben de kızarak.

-''Hım öyle mi Masal hanım?Tamam o zaman istersen gidip Bengü'yü öpseydim bu kadar büyümezdi''demişti.

-''Dünden razısın zaten ben bir şey demesem kabul edecektin!''demiştim bağırarak.

-''Masal yine saçmalama lütfen''

-''Hep ben saçmalıyorum dimi?''demiştim.Sadece gözlerimin içine baktı ve sustu.Sonra kafasını çevirdi.

-''İyi misin kaşın kanıyor?''demiştim sessizliği bozarak.

-''Bilmiyorum''demişti donuk bir şekilde.

-''Gel en azından pansuman yapalım da mikrop kapmasın''demiştim odaya yönelirken.Odaya kadar sessizce geldikten sonra balkona geçip oturmuştu.Ben de malzemeleri alıp hemen yanına gittim.İlk başta canı acıdı irkildi.

-''İyi misin?''diyebilmiştim yine.

-''Masal''diyebilmişti sessizce elimi tutarak.

-''Efendim?''demiştim.

-''Neden böyle oluyor,anlamıyorum.Özür dilerim aşağıda sana bağırdım''demişti.

-''Ben de özür dilerim''deyip boynuna sarılıp ağlamaya başlamıştım.O da beni hiç bırakmayıp sımsıkı sarılmaya devam ediyordu.

-''Neden ağlıyorsun?''demişti yüzümü avuçlarının arasına alıp.

-''Korkuyorum.Seni kaybetmekten,her şeyin kötü olmasından.Bir süredir bu böyle Rüzgar.Baştaki gibi değiliz ne yazık ki''dedim gözlerimden yaşlar akarken o da yüzünü eğdi.

-''Bu durumu düzelteceğim Masal, merak etme''demişti.O sırada odaya Kuzey ve Bükre girdi.

-''Rüzgar,abi ne yaptın ya?Yarın hocalara hesap vercen daha''dedi Kuzey de.

-''Masal sen iyi misin?''dedi arından da Bükre.

-''Kuzey neden yaptığımı biliyorsun sen de olsan sen de yapardın''dedi Rüzgar da Kuzey'e cevap vererek.

-''İyiyim ben Bükre''dedim ben de Bükre'ye cevap vererek.

Hepimiz üzgün üzgün otururken Kuzey birden canlandı.

-''Hadi kalkın,bu gece böyle bitemez.Dansımız yapalım bari''

-''Ne saçmalıyorsun Kuzey yine?''demişti Bükre de gülerek.Sonra hepimizi birden ikna ederek aşağı indirdi.Otelin bahçesinde boş ve bir o kadar yıldızları izleyebileceğimiz bir yere götürdü bizi.Hemen telefonunu çıkardı ve şarkı çalmaya başladı.

Aşk rüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin