Okulun ikinci dönemi birinci döneme göre iki kat hızlı geçiyordu.Son yaşanan Kaan ile olan olaydan sonra Rüzgar ile daha yakınlaşmıştık.Birlikte farklı şeyler yapıyorduk.Birbirimize alışmıştık fazlasıyla.Şimdilik aramızda sorun yoktu. Kaan'a gelirsek eğer,onunla da artık arkadaşız.Eskisi gibi düşmanlık yok aramızda. Rüzgar'a karşı da başka bir hamlesi olmadı bana karşı da çok değişti.Artık daha arkadaş canlısıydı.Belki de öyle gözüküyordu,bilmiyordum ama ben bu Kaan'ı sevmiştim.Bir gün okula her zamanki gibi gitmiştik.Öğlen arasına bir ders kalmıştı.Öğretmen geldi ve bize bir projeden bahsetti. Tübitak için farklı derslerden farklı öğrenciler projeler için seçilecekmiş.Sırayla seçmek isteyen öğrencilere sordu.Bükre ile her zamanki gibi önce bakıştık sonra da elimizi kaldırdık.Öğretmen isimlerimizi yazdıktan sonra bizi 2'şerli ayıracağını söyledi.
-''Öğretmenim,biz Masal ile aynı grup da olabilir miyiz?''dedi Bükre.
-''Bükrecim öyle olacağını sanmıyorum.Herkesi karışık dağıtacağım''dedi.İlk baş üzüldük sonra da 'aman boşver,ne olacak sanki'dedik.Beş dakika sonra öğretmen grupları okumaya başladı.Alya ve Almira ikisi denk gelmişti. Bükre ile biz de umutlandık ama sıra Bükre'ye gelince bütün hayallerimiz suya düştü.
-''Bükre sen Okan ile birliktesin ''demişti öğretmen.Sona ben kalmıştım ki:
-''Masal ile de Kaan aynı grup da''demişti ve ben ilk baş şok olmuştum.Sonra hemen yüz ifademi değiştirdim.Kaan yanlış anlamasın diye.Bana hemen gülümsemiştim zaten.Şimdi Rüzgar'a ne diyecektim.Ben kara kara düşünürken öğlen teneffüsü için zil çaldı. Bükre anlamıştı yüz ifademden ne olduğunu.Aşağı bizimkilerin yanına indik beraber.Rüzgar'ın canı sıkkın görülüyordu.
-''Selam''dedi soğuk bir şekilde.Ben de gülümsedim.Kesin bir şey olmuştu,belliydi canım.Ay yoksa Kaan ile aynı grup da olduğumu mu öğrenmişti?Yok ya nasıl öğrenecek daha yeni çıktık diye kendi kendime kafamın etini yerken Bükre her zamanki gibi suskunluğu bozmuştu.
-''Ee duydunuz mu Tübitak için proje yapılacakmış.Biz de gruplar oldu,siz ne yaptınız?''demişti Bükre. Tabi beni görmedi o kadar kaş göz yaptım,takmadı ki.Al işte şimdi Rüzgar soracak,sonra kurtul kurtulabilirsen. Bükre beni görünce şoka uğradı birden.Unutmuştu tabi.Kuzey yanında tabi.Bükre hanım unutur Masal kim ki zaten.Kaşımı kaldırıp,sinirli bir şekilde baktım Bükre'ye.Fark edince hemen Kuzey'e döndü konuşmaya çalıştı.Kaç bakalım,sanki benden kurtuluşun var Bükre diye içimden geçirirken:
-''Ben Okan ile birlikteyim''dedi gülerek.Ah be Bükre.Ne yapacağım ben seninle!
-''Bakıyorum da çok mutlusun Okan ile oldun diye''dedi Kuzey de sinirli bir şekilde.Oh olsun,öyle atlarsan balık gibi böyle olur dedim içimden Bükre için.
-''Ne saçmalıyorsun Kuzey ya konu açılsın diye dedim,sen kiminlesin?''dedi Bükre de.
-''Özge ile''dedi Kuzey de gülümseyerek.Bükre önce bir kızardı,sonra dondu sonra da sinirlendi:
-''Özge kimmiş ki acaba?Ben tanıyor muyum,hani nerde,güzel mi?''diye sorularını hazırlarken Rüzgar'a baktım suskun bir şekilde oturuyordu.
-''Biraz yürüyelim mi?''dedi Rüzgar sonunda bana.Konuşmuştu,dilini yuttu sanmıştım ben de!
-''Tabi''dedim ben de hemen.
Biraz yürüdükten sonra ikimizde aynı anda:
-''Masal''
-''Rüzgar''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk rüzgarı
ChickLitLise tabii... Hayallerinizdeki gibi olmalı;dizilerde,filmlerdeki gibi mesela.. Siz öyle sanın! Lise dediğiniz her istemediğiniz insanları görüp,hocaların dırdırını çektiğiniz kısaca okul diye tanımladığımız yer.Boşu boşuna hayal kurmayın, biz kurdu...