Doğruluk Mu Cesaretlilik Mİ ?

83 7 2
                                    

9. sınıfın ikinci dönemi de başlamıştı.Bu dönem daha hızlı ve kolay geçiyordu.Her gün aynı sayılırdı.Rüzgar ile birlikteydik her gün.Bükre ve Kuzey de tabi ki.Bu dönem daha çok bir aradaydık,derslerle ilgilendiğimiz gibi sosyal etkinlikler ile de ilgiliydik.Bu dönem dediğim basit ,eğlenceli ve normal geçiyordu.Bir gün her zamanki gibi hep  birlikte otururken Ege birkaç afiş getirdi bize.Okul gezisi vardı Antalya'ya.Hemen konuşmaya başladık:

-''2 günmüş bence güzel olur''dedi Kuzey.

-''Bilemedim ki sınavlara denk gelirse?''dedi Bükre de.

-''Yok hayır denk gelmiyor.Ben sınav takvimine baktım.Sınavlar bir hafta sonra başlıyor''dedi Rüzgar da.

-''Tamam o zaman sorun yok gidelim.Ege gelir misin?''diye seslendim arkasından.

-''Efendim''dedi Ege gayet sempatik bir tavırla.

-''Bizim dördümüzün ismini yazar mısın geziye?''dedim.

-''Tamamdır''dedi ve gülümseyip gitti.

Geziye bir hafta falan kalmıştı.Telaşlıydık Bükre ile.Alışverişe gidip yeni kıyafetler almak istiyorduk.Hemen gittik bir alışveriş merkezine denemeye başladık.O sırada Rüzgar aradı.

-''Aşkım neredesiniz?''dedi.

-''Bizim okulun oradaki alışveriş merkezindeyiz''dedim.Ben kabine girmiş kısa mavi bir elbise denerken Bükre de dışarıda bekliyordu.

-''Nasıl olmuş Bükre''diye çıkarken dondum kaldım.Kuzey ve Rüzgar da oradaydı.

-''S-siz ne zaman geldiniz?''dedim.

-''Çok-k g-güzel o-olmuş aşkım''dedi Rüzgar da kekeleyerek.

-''Teşekkür ederim''dedim utanarak.

Bükre ve Kuzey bize güldüler böyle yapınca.Orada bir şeyler yedikten sonra evlere dağıldık.Her zamanki gibiydi her şey.Ertesi sabah okula giderken Bükre ile konuşuyorduk.

-''Yeni bir voleybol kulübüne başlıyorum bugün de seçmeleri varmış.Yani maç falan yapılacak öyle siz de gelin izlersiniz''dedim.

-''Olur,Rüzgar ve Kuzey ile geliriz''dedi.Sonra servise bindik ve okula gittik.İlk ders fizikti yine.Geçmek bilmiyordu.En sevmediğim ve en kötü dersimdi zaten.Öğlen arası olduğunda hep birikte bahçede otururken bir kızın bize doğru baktığını fark ettim.Tanımıyordum ama baya bakıyordu.Ben ona dik dik bakınca kafasını çevirdi sonunda.

-''Ee bugün yeni bir voleybol kulübünün seçmelerine gidicem gelir misiniz?''dedim bizimkilere.

-''Aa süper olur''dedi Rüzgar bana sarılırken.

-''Geliriz tabi ki baldızı destekleriz''dedi Kuzey de.

-''O zaman süper''dedim gülerek.

Sonraki derslerde çabuk geçmiş ve eve gelmiştik.Hemen hazırlanmaya başladım.Antrenman için benim biraz erken gitmem gerekiyordu.Rüzgara mesaj attım.

Ben: Sevgilim ben erken gidiyorum antrenman için.Siz de gelirsiniz zaten konuşuruz çalışmadan önce.

Her şeyim:Tamamdır bir tanem , görüşürüz orada öpüyorum.

Hemen yola çıktım eşyalarımı da alarak.Şortumu ve üzerine tişörtümü giydim.Dizlikleri de hallettikten sonra hazırdım.Hemen ısınmaya başladık.Biraz sonra bizimkiler geldi sonra fark ettim ki Kaan,Alya,Almira,Buse falan da gelmişti.Nedenini anlamamışken bugün bize uzuz uzun bakan kızı fark ettim yanımda.Maç başlamadan bizimkilerin yanına gittim.

Aşk rüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin