10 : Kill

177 75 19
                                    

"Kau pasti, mayat keluarga Jeon tak dapat dijumpai? Eh bodoh, kerja senang pun kau tak boleh buat ke sial?! " Urat hijau mula menimbul dileher! Puntung rokok ditangan dicampaknya ke lantai.

"B-boss, saya merayu! J-jangan bunuh saya! I--isteri saya perlukan--"

Pistol diacukan ke arah pekerja bawahannya. Tanpa teragak-agak dia melepaskan satu das tembakan, tepat ke kepala!

BBUM!

"Headshot." Dia tersenyum sumbing, darah yang membuak buak mengalir dari kepala pekerjanya ditenung penuh kepuasan.

"Sial, Kalau betul pun mayat diorang tak dapat dijumpai..." Dia mula bangun dari duduk dan berjalan ke arah pekerjanya yang sudah mati.

" Aku tetap nak tengok dengan mata kepala aku sendiri mayat mereka. Tak kesah macam mana cara pun . Kalau aku nakkan sesuatu, aku akan pastikan aku dapat! "

BBUM! PLAK! PLAK!

Perut mayat pekerjanya dipijak berkali - kali! Darah dan usus mula terlihat! Ketawa mengilai mula kedengaran kuat bergema di dalam stor tersebut!

" Iya, kalau nak sesuatu mesti kena usaha, kan? " Dia bermonolog sendirian lalu bercangkung.

Jari runcingnya menusuk masuk ke dalam organ badan mayat itu lalu darah yang diselaputi di tangan dijilatnya, nikmat.

"Hehe, ini baru permulaan. Permulaan yang indah. "

━━━━ ◦ ❖ ◦ ━━━━

Vomment ✓

Tarzan | Jungkook [15+]Where stories live. Discover now