Ahogyan haladt az erdőben az idősebbnél idősebb fák sokaságában egyszer csak egy kisebb falú közelébe ért.
-Emberek?-torpant meg a Nagyúr.
A kis bolha elég értetlenül nézett fel a Nagy kutyaszellemre ,de aztán mégis csak eszébe jutott ,hogy nem nagyon kedveli a Nagyúr az embereket.
-Nem szeretnéd látni az öcsédet?-kérdezte a bolha érdeklődve.
Sesshomaru egy ideig a távolba révedt majd megszólalt.
-Mégis mit csinál az a félvér az emberek falujában?-kérdezte kissé kiakadva a kutyaszellem.
-Nem teljesen van ott,-mondta a bolha elfordulva a szellemtől.
-Mégis, hogy értsem ezt?-kérdezte Sesshomaru.
-Csak kövess és mindent tudni fogsz magad is,-mondta a bolha majd elkezdett a falu felé ugrálni.
Ahogy egyre jobban közelitettek a falu felé úgy gyulladt a düh meg Sesshomaru szemében. Nem is telt sok időbe míg a bolha a falútól nem messze egy fához vezette Sesshomarut.
Azonban amit ott láthatott nem mindennapi látvány volt. Már messziről látható volt Inuyasha tűzpatkány kimonójának vörös színe csak úgy lángolt a faoldalában.
Viszont a teljes látvány csak akkor tárult a Nagykutya szellem elé mikor közelebb ment. Inuyasha az ö félvér öccse egy fához volt szögezve e nyíl vesszővel.
A látványtól Sesshomaru elvesztette önkontrolját és dühében neki akart rontani a testvérének bár az az igazak álmát aludta a faoldalán. Talán csak kimenteni akarta vagy bosszút állni felette nem tudja senki sem mi járhatott a szellem fejében. Azonban az utolsó pillanatban megállt és nem mozdult mintha transzba esett volna. Az igazság viszont teljesen más ,ugyanis mikor már a fához ért volna bevillant neki egy emlék a gyerekkorából mikor a folyóparton játszott a kövekkel és megjelent az édesapja egy hatalmas sebbel a karján.
Akkoriban a harcokban már nagyon nem kedvelte az embereket ám mikor évekkel később egy halandó miatt meghalt az édesapja már gyűlölte az embereket és a testvérét is akiről azonban csak később szerzett tudomást.
Sesshomaru az emlékek hatására és dühe ellenére hátat fordított a fának és elindult. Ahogyan az úton hagyta volna el a falut egy fiatal lány jelent meg előtte. A lány haja fekete volt hosszan lógott le és balszemén egy kötés helyezkedett el.
ESTÁS LEYENDO
Egy elveszett kötelék
FanficGondoltál már arra,hogy egy teljes szellem jelen esetben Sesshomaru mit érezne ha egy számára a szívéhez nagyon közel álló személyt elvesztene? Ha szeretnéd tudni mi történik Sesshomaruval olvass bele. (Nem az anime alapján iródik ,de lehetnek benn...