Ahogy haladtak az úton Jaken egyre kíváncsibb lett így nem volt képes megállni, hogy ne kérdezze meg a Nagyúrat ,hogy mégis hová mennek.
-Nagyúram! nem szeretném az aggodalmaimmal zavarni ,de mégis hová megyünk ha szabad tudnom?-kérdezte Jaken lesütött szemekkel.
-Mindjárt megtudod csak ne türelmetlenkedj,-válaszolt a Nagyúr majd ahogy haladtak tovább egyenesen egy árnyra lettek figyelmesek az égen a felhők felett. A hatalmas árny kiköpött ugyanolyan formájú volt mint a Nagyúr mikor yokai-á változik. Sesshomaru egy szempillantás alatt átváltozott és Jakenéket hátrahagyva a felhők közé repült. Azonban egy kis idő múlva újra elő bukkant egy másik kutyadémonnal az oldalán. Jaken és A-un abban a pillanatban urukhoz siettek aki földet érése után vissza változott emberi alakban ahogyan az őt kísérő szellem is aki nem más volt mint egy hölgy kinek haja ezüstős volt homlokán egy lila holddal és orcáján egy vörös méregcsíkkal.
-Fiam! mit keresel erre?-kérdezte a hölgy Sesshomaruhoz lépve.
-Mégis ki maga ,hogy így beszél a Nagykutya démonnal Sesshomaru Nagyurammal?-akadt ki hirtelen a kis zöld szellem. Azonban csak annyit kapott kérdésére válaszul amit Sesshomaru a hölgynek mondott.
-Anyám szeretnék valamit megtudni tőled,-válaszolta tömören Sesshomaru.
-Ön lenne Nagyúram édesanyja a Nagyságos kutyadémon Toga felesége?-kérdezte ledöbbenve Jaken viszont erre semmilyen választ vagy reakciót nem kapott a beszélgetés anya és fia közt zavartalan folytatódott tovább.
-Kedves Fiam! ha segíteni tudok neked bármiben hát megteszem végülis az anyád vagyok ,azért vagyok ,hogy segítsek neked,-válaszolta az anyja majd megsimogatta fia arcát.
-Mit szólnál hozzá ha nem itt a puszta mezőn beszélgetnénk hanem a Palotámban?-kérdezte fiát.
-Nekem megfelel,-válaszolta Sesshomaru majd a következő pillanatban egy szökkenés után az égen találták magukat persze A-Unnal és Jakennel egyetemben.
Nem is kellet sokat haladniuk és már az égi Palotában találták magukat ám mielőtt hellyel kínálta volna édesanyja Sesshomarut ő habozás nélkül megszólalt.
-Szeretném megtudni ,hogy van-e valami közöd Sophia hirtelen eltünéséhez,-fordult Sesshomaru komoly tekintettel anyjához.
-Sophia? kicsoda ő nem ismerem valamilyen szellem?-kérdezte az anyja meglepődve fia kérdésén.
-Biztos ,hogy nem ismersz egy éjfekete szőrű kutyadémont?-kérdezte édesanyját.
-Egy kutyadémon és Sophia a neve? fiam netán szerelmes lettél? -kérdezte az anyja.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy elveszett kötelék
Fiksi PenggemarGondoltál már arra,hogy egy teljes szellem jelen esetben Sesshomaru mit érezne ha egy számára a szívéhez nagyon közel álló személyt elvesztene? Ha szeretnéd tudni mi történik Sesshomaruval olvass bele. (Nem az anime alapján iródik ,de lehetnek benn...