Kamp bugün bitiyordu okula ve eve dönüyorduk artık. Eşyalarımı topladım ve otobüse doğru yürümeye başladım. Yoongi çoktan oturmuştu bile bende gidip onun yanına oturdum.Oturur oturmaz elimi tuttu. Gülümseyip yanağından öptüm. Yol boyunca vaktimi dışarıyı izlemekle geçirdim. Sessiz ve sakin bir yolculuktu. Yoongi'ye döndüğümde uyuya kalmıştı. Biraz onu izledim. Eve gitmemize az kalmıştı ve bu yüzden onu uyandırmaya çalıştım.
"Yoongi uyan. Bak geldik."
"Hyung hadi ama uyan."
"Tamam Jimine kalktım işte."
"Sonunda hyung. Sen uykucu bir kedisin."
"Yah ben kediye hiç benzemiyorum bir kere."
Herkes evlerine dağılmıştı bende yürüyerek eve gitmeye başladım. Giderken kampta olanları düşünmeye başladım. Yoongi ile sevgili olmuştuk. Beni öpmüştü. Bende onu. Bunları düşünürken evin kapısına geldiğimi fark ettim. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Yorgundum ve bu yüzden gidip yatağıma yatıp uyumaya başladım.
Sabah alarmin sesi ile kalktım. Bugün okul yoktu ve ben alarmi kapatmayı unuttuğum için uykumdan olmuştum. Mutfağa gidip kendime bir şeyler hazırladım. Hazırladığım şeyleri yiyip kalanlarıda toplamıştım. Bugün yapacak bir planım yoktu. Bu yüzden yarım kaldığım dizimi bitirmeyi düşünüyordum.
öncelikle merhaba bilmilyorum ama artık bu fici devam ettirme hevesim yok bu yüzden devam ettirmeyebilirim. Bu hep bana hep oluyo bir kez koptuktan sonra insanın yazası kaçıyor. size bilgi vermek için yazdım bu bölümü. Eğer devam ettirirsem diğer bölüm Taehyung'un ağzından olacak.