'Kabul ediyorum. Yarın akşam saat 8'de."
Jungkook bu mesajı attıktan sonra 2 gün boyunca Taehyung ile güzelce ilgilenmişti. Jimin haklıydı. Üzerini giydirmiş, tuvalete götürmüş, yemek yedirmiş, uyutmuştu. Bir de sürekli ağlıyordu.
Akşam 7.30 olduğunda Taehyung'un annesi ve teyzesi hastaneye gelmişti. Taehyung annesi bayan Kim Jungkook'a dinlenmesi için eve gitmesini söylemişti. Bu Jungkook'un işine gelirdi.
Jiminle sabah konuşmuştu. Jimin'in evine gidecekti. 15 Dakika içinde doğru konuma geldiğinde içine bir huzursuzluk gelmişti. Bunu yapmamasını gerektiğini biliyordu ama kendinr engel olamıyordu. Jimin onun gözünü boyamıştı ama Jungkook bunun farkına varasıya kadar iş işten geçecekti.
Jimin ise kapının önünde duran arabayla şeytanice sırıttı. Bunu da yaptığı zaman planının en büyük evresini gerçekleştirmiş olacaktı. Kapıyı açmadan son kez yatak odasındaki ve banyodaki kameraları kontrol etti ve kapıyı açmaya gitti.
O gece Jungkook, Jimin ile birlikte oldu ve bundan hiç pişmanlık duymadı.
2 ay sonra
Taehyung'un çıkma zamanı gelmişti. Ayakları en fazla 10-15 saniye ayakta durabilse de son 2 haftadır çok ağrısı olmuyordu. Jungkook Taehyung ile ilgilenmişti ama yarımdı. Tuvalete götürdüğünde elini yıkayıp yıkamasını umursamadan çıkarıyordu. Sabah kalktığında yüzünü yıkayıp yıkamasını uöursamıyordu. Yemek yerken yemeğin sıcak olmasını umursamadan hızlı hızlı yediriyor ve hemen bitmesini sağlıyordu. Yemek almaya diye gittiğinde 1 saatten fazla zamandır gelmiyordu.
Taehyung bu duruma üzülse de hiç bir şeyin farkında değilmiş gibi davranıyordu. Jungkook ise gerçekten farkında değildi. Bu 2 ay boyunca 10 dan fazla kez daha Jimin'in evine gitmişti. Birlikte oldukları zaman Jimin kulaklarına güzel sözcükler fısıldıyor, Tahyung'un yapamadıklarını yapıyordu.
Eve geldiklerinde Jungkook artık mutlu olmuştu. -Taehyung'un- Annesi ve teyzesi ona bakacaktı. Jungkook ta işe gidecekti. Gece olup uyumak için yatağa girdiklerinde Taehyung sıkıca Jungkook'a sarıldı. Bu duruma üzülse de belli etmemeye çalışıyordu. Jungkook ise 2 aydan beri aldığı güzel kokudan sonra yıllardır aldığı kokuyu alınca içi bir tuhaf olmuştu. Artık bu kokuyu sevmiyordu. Jungkook artık Jimin'i seviyordu.
Konuşmadan Taehyung'un ağlamasıyla uyuyakalmışlardı. Jungkook sabah erkenden uyanmış ve işe gitmişti. Jungkook'un gitmesinden yarım saat sonra dizleri ağrıdığı için Taehyung uyanmıştı.
Seslense de kimseyi bulamadığı için üzülmüştü. Korkmuştuda. Bu 2 ay en çok onun için zor geçmişti. Kendini yük olarak hissetmekten alıkoyamıyordu. İçindeki huzursuzluk ise gitmek bilmiyordu.
Bu durumundan utanıyordu. En son 1 yıl önce Jungkook ile dışarı çıkmışlardı. Düşünsenize 1 yıl boyumca evden dışarı çıkmıyorsunuz. Rahat hareket edemiyorsunuz.
10 Dakika kadar sonra kapının açılma sesiyle heyecanla yerinden kalktı. Jungkook geri mi gelmişti?
İçeri giren annesi ve teyzesine gülümseyerek baktı. Ona her zamam ve her daim destek olan her zaman mutlu eden insanlara baktı. Sonra içeri gülerek giren Jimin'i görünce gülen yüzü soldu.
Onu sevmeyen biricik ve tek kuzeni...Taehyung Jimin'i her zaman sevse de Jimin onu hiç sevmiyordu. Bu zamana kadar bu yüzden çokça kez kavga etmişlerdi. Çok kez de Jimin den dayak yemişti.
Annesi ve teyzesiyle biraz muhabbet ettikten sonra ikisi biriken bulaşıkları yıkamak için mutfağa indiler.
Jiminle yalnız halan Taehyung oldukça gerilmişti.En iyisi uyumaktı. Arkasını yavaşça dönüp sol yanına uzandığında bir anda sırtüstü haline döndü. Jimin omuzundan tutmuş ve yatağa bastırmıştı. Taehyung ne olduğunu anlayamamıştı.
"Her zaman herkesi kendine çektin. Bütün ilgiyi üzerine toplamayı başardın ama artık hepsini yavaş kaybedeceksin. Jungkook benim olacak."
"sen sen."
"Belkide olmuştur hm?"
-
Bölümün kısalığından dolayı özür dilerim ama bu bölüme ayırdığım konular bu kadardı. Zaten 8 bölümlük bir kitap fazla uzatırsam 30 kusür bölmlük bir kitap olurdu.
YT- 28 Mayıs 2021
Oy verip yorum yapmayı unutmayınız
⭐💬
Yeni bölüm Pazartesi günü gelecek :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acılar gece çözülür | taekook ✔️
FanfictionTAMAMLANDI-Angst ☾︎ "Bana yük olmaktan başka hiçbir şey yapmıyorsun." - "Acılarım bu gece son bulacak." ☾︎ "...hastalıkta ve sağlıkta her anında yanında olacağıma yemin ederim." Oysaki bana yemin etmiştin aşkım. Neden yeminini tutmuyorsun? ☾...