☾︎0.7☽︎

2.8K 141 63
                                    

-

Taehyung'un doğum gününden 1 gün önce

Taehyung zayıflamıştı. 4 kilo almıştı evet ama 7 kilo da vermişti. Düşündüğü gibi 1 öğün yemek yemiş aç kalmamak içinde sürekli su içmişti.

Kilo aldıran şeyin ilaçlar olduğunu düşündüğü için ilaçları da bırakmıştı tabikide.
İlaçları bırakınca işe yaramış ve zayıflamıştı.

Sonra ise Jungkook'un gözüne böyle de giremeyeceğini anlamıştı.
2 gündür yemek yemiyordu. Bayan Kim ve Bayan Park evlerine dönmüştü. Burada Jimin ve Jungkook'un dönüşümlü olarak Taehyung'a baktığını düşünüyorlardı.

Taehyung ise düşündü. Jimin onu öldürecekti. Neden kendini öldürmüyordu. Aşık olduğu, sevdiği adam onu sevmiyor üstüne aldatıyordu. Kendisinden nefret eden kuzeni ise belki 24 saat bile kalmayan sürede öldürecekti.

Jimin'in ne kadar kötü olduğunu son 1 aydır çok daha iyi anlamıştı. Taehyung'un gözüne baka baka Jungkook'a sırnaşıyor Jungkook işe gittiğinde odasına gelip sürekli Jungkook ile neler yaptığını anlatıyordu. Yetmezmiş gibi de her gün geldiğinde "12 gün kaldı."
"11 gün kaldı." " 10 gün kaldı." gibi cümleler söylüyor. Taehyung'un psikolojisinin bozulmasını sağlıyordu.

İşte bu yüzden Jimin'e bırakmadan kendi işini kendi halledecekti.

Jungkook ile tanıştığı andan şu an ki anlarına kadar bütün anılarınj düşündü. İlk tanışma, sevgili olma günleri, evlilik teklifi, ilk birliktelikleri... hepsi gözünün önündeydi. Yıkılmıştı Taehyung. Elleri ayaklaeı tutmuyor kocası kendisini kuzeniyle aldatıyordu. Jungkookla ise boşanamazdı. Annesine yük olmak istemiyordu. Zaten onu sevdiği için boşanamazdı ya..

Ne kadar Jungkook artık kendisini sevmese de sesini özlerdi belki? Şarkı söylemeye karar verdi. Şarkısını söyleyecek ve hiç bir şey söylemeden intihar edecekti. En azından şu an sevdiği kişiyle mutlu olsundu.

Telefonunun kilidini açtı ve Jungkookla çekildiği bütün foroğraflara bak şarkıyı söylemeye başladı.

--

Çiçeklerle dolu sokakta, bugün yine seni gördüm.

Bu halini aklımda tutabilecek miyim?

*Hıçkırık*

Şafaktaki ay ışıklarının geçip gittiği parkta, duygularımı topluyorum.

Bu şarkı sana geliyor.

Geceleri filmin sesini aydan duyuyorum.

Hâlâ güzel hikayeyi merak ediyorum.

Hâlâ en iyi parçayı merak ediyorum.

Hâlâ sıradaki hikayede geziniyorum.

Seni benim yapmak istiyorum.

*Asla benim olmayacaksın...( Fısıltıyla)*

O anı kaçırdığım için üzgün hissediyorum.

Bundan pişmanım, umarım bir şansım daha olur.

Ayışığı parçalarını toplayıp bir ışık yapacağım.

Karşıma çık, tıpkı dün yaptığın gibi.

Hâlâ güzel hikayeyi merak ediyorum.

Hâlâ en iyi parçayı merak ediyorum.

Hâlâ sıradaki hikayede geziniyorum.

Seni benim yapmak istiyorum.

*Bizim hikayemiz buraya kadardı. - Fısıltıyla*

Ah ah Ah ah Ah ah Ah Ahh ~


Hâlâ en iyi parçayı merak ediyorum.

Hâlâ sıradaki hikayede geziniyorum.

Seni benim yapmak istiyorum.

Eğer ayak izlerini bırakırsan, seni sıcak tutacağım.

Onu siyah ve beyaz bırakacağım.

Şarkıyı bitirdikten sonra ses kaydını kapatmış ve güzelce incelediği foroğrafları tek tek silmişti.
Kendisinin olduğu tüm foroğrafları ve Jungkook le çekildiği bütün fotoğrafları silmişti. Jungkook Jimin'i seviyordu ve Taehyung'un fotoğraflarına artık ihtiyacı yoktu.

Kapının açılma sesini duydu. Jungkook Jimin ile gittiği kafeden dönmüş olmalıydı.

Sessizce -elinden geldiği kadar hızlıca- battaniyesinin altına girdi ve uyuyor numarası yaptı. Biliyordu Jungkook buraya gelmeyecekti yine bir umuttu işte.

Jungkook Taehyun'un odasına yemek bile getirmedi. Jimin ile birlikte dışarıda yediği için ve ev sessiz olduğu için Taehyung'u unutmuştu bile.

Saat 23.57 olduğunda Taehyung Jungkook'u beklemeyr başladı. Jungkook ile sevgili olmalarından bu yana beraber olmasalarda Jungkook geceleri hep görüntülü aramış ve tam 00.00 da doğum gününü kutlamıştı. Bekledi yine de Taehyung. Bir umut bekledi.

Saat 23.59 olduğunda Jimin'in odasından inlemeler gelmeye başladı. Gülümsedi Taehyung. Bu yaşına kadar aldığı en güzel doğum günü hediyesiydi. Sevdiği adam doğum gününü hatırlamamıştı bile.

Battanşyesinin altından yemek bıçağını çıkardı. Rastgele tutup batırdığında tekrar Jungkook ile olan anılarını düşünmeye başladı.

Sıcak kan tüm yatağa yavaşça yayılıyor ve üşüyen Taehhyun'u ısıtıyordu. Yavaş yavaş gözleri karardığında son kez Jungkook'un saçını öptüğünü düşündü. Sonrası ise bir daha aydınlanmayacak bir gece.

Taehyung'un acıları artık son bulmuştu. Taehyung'un acıları bu gece bitmişti. Sonuçta acılar gece çözülürdü.

Aydınlıklar bunun için iyi bir seçenek değildi.

Jungkook ise Taehyung'un düşündüğü gibi kocasının doğum gününü çoktan unutmuştu.

-
Bölüm sonu

Bir sonraki bölüm final. Bunlardan daha uzun bie bölüm olacak.

Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayınız lütfen ❤️

7. Bölüm

Tae doğum günğnden bie gün önce artık dayanamaz. elleri tutmadığı için jungkooka yazamaz ama zorla da olsa ses kaydı alır. Ona sadece en sevdiği şarkıyı söyler ve başka hiç bir ley demeden intihar eder.

yt- 27 Haziran 2021

acılar gece çözülür | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin