☾︎0.8☽︎ Final

3.8K 145 227
                                    

Özel bölümler olacak 2-3 tane lütfen kütüphanenizden kaldırmayın.
-----
Yeni yayınlayacak olduğum kitabın kapağı. Lütfen ona da göz atın 1 Temmuz da yayınlayacağım :)

Ayrıca bununla birlikte KABADAYI isimli bir kitap daha yayınlayacağım. TAEKOOK olucak :)

 TAEKOOK olucak :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

8. Bölüm

Jungkook gözlerini yavaş yavaş açtığında yanında uyuyan Jimin'i gördü. Gece geç uyusalar bile uykusunu almış hissediyordu. Saate baktığında 9.34 olduğunu gördü. Taehyung'a kahvaltı götürmeli ve Jimin'e de kahvaltı hazırlamalıydı.

Mutfağa girmek üzereyken salondaki takvime gözü takıldı. Dün kendisi kopartmıştı. Ayın 29 u dün ise ayın 30 u bugün oluyordu. Yani TAEHYUNG'UN 'DOĞUM' GÜNÜ.

İçi acıdı. Taehyung onu beklemiş miydi? Bundan önceki doğum günleri geldi aklına. Yüzünde istemsiz birgülümseme oluştu. Belki güzel bir kahvaltı hazırlarsa onu affderdi?

Yarım saatte Taehyung'un sevdiği şeyleri hazırlayıp tepsiye bir tane de gül koyarak yukarı çıkmaya başladı. İstemsizce gülümsüyor, Taehyung'un ne tepki vereceğini düşünüyordu.

Kapıyı yavaşça araladığında gelen kokuyla kaşları çatıldı. Oda Taehyung gibi kokmuyor daha çok kan gibi kokuyordu. Pencereye baktığında açık olduğunu gördü. Tahyung gece soğuk olduğu için pencere açık uyumazdı. Hızla kapıyı açtığında battaniyesini omuzuna kadar çekmiş Taehyung'u gördü. Üşümüş müydü? Şimdiye kadar uyanırdı aslında.
Kan kokusu nereden geliyordu?

Taehyung'u uyandırmak için battaniyesini aşağı çektiğinde gördüğü kanla elindeki tepsi yere düşmüştü.
Hızla Taehyung'u sarsıyordu fakat hiç bir şekilde eli bile kıpırdamıyordu.

"Taehyung. Taehyung uyan. Uyansana. Tae lütfen uyan. Taehyung"

Yanıt alamadıkça ve Tae'nin bedenindeki soğukluğu hissettikçe daha çok bağırıyor, gözleri doluyordu.

Ne olmuştu Taehyung'a?

Seslere uyanan Jimin gözlerini ovuşturarak seslerin gelediği yöne ilerlediğinde gördüğü ilk şey kanla kaplı Taehyung tu.

İster istemez yüzünde bir gülümseme oluştu. Jungkook ise Jimin'i gördünce hızla yanına gitti ve Jimin'i sarsmaya başladı.

"Jimin uyanmıyor. Jimin bir de sen seslensene. Neden uyanmıyor? Taehyung'un teni çok soğuk. Geceleri hep çok sıcak olurdu. Jimin onu uyandırsana. Küstüğü için mi kalkmıyor?"

Jimin ise Jungkook'un bu haline kahkaha atmaya başlamıştı.

"Kör müsün? O artık yok. O bir ölü. Ölmüş gördün mü? Hahahahah. Gerizekalı."

"Neler söylediğinin farkında mısın sen? O ölmedi tamam mı?"

Hızla Taehyung'un yanına tekrar gitmiş daha çok sarsmıştı. Yine de uyanmıyordu.

acılar gece çözülür | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin