☾︎ 0.5 ☽︎

2.4K 137 51
                                    

Hoca derste boş bırakınca yazmaya başladım.
Umarım beğenirsiniz 😘

Lütfen yorum arası satır yapmayı unutmayın. 💕

5. Bölüm

2 ay sonra

Taehyung karnındaki ağrıyla uykusundan uyandı. Midesnin bulandığını hissediyordu. Elini karnına götürecekken elini kaldıramadığını fark etti. Bu 2 ay boyunca 2-3 gece de bir Jimin ve Jungkook'un inlemerini dinlemişti.

Ağlamaya başladı durumuna. Sevdiğine yük oluyordu. Bu yüzden sevdiği Jimin ile birlikte oluyordu biliyordu.
Yoksa Jungkook öyle şeyler yapmazdı.

"Aşkım"

Jungkook duymadı. Ya da artık takmadı. O jimin in aşkım bebeğim gibi sözlerine alılmıştı bu 4 ay boyunca. Gözü Jimin den başkasını görmüyor ona hediyeler alıp duruyordu. Bayan Kim ise Jungkook ve Jimin'in elbette bakışlarının farkındaydı ama elinden bir şey gelmiyordu. Oğlu her geçen günde daha kötü oluyordu.
Belki bu yüzden Jungkook yıllardır sevdiği oğlunu sevmiyordu?

Taehyung bu sefer 'Jungkook' diye seslendi. Bu sefer ise Jungkook duydu ve söylenerek yukarı 'odalarına' çıkmaya başladı.

"Noldu?"

"Jung Jungkook ell ellerim t tutmuyor. Ben ben."

"Yine mi? Off. Taehyung yük olmaktan başka bir işe yaramıyorsun. Sıkıldım artık sana bakmaktan. Lğtfen kendi işini kendin hallet."

Jungkook bilerek kötü davranıyordu. Taehyung'un ondam boşanması için elinden geleni yapıyordu. Jimin ile evlrnmesi için bu gerekliydi. Taehyung'a kötü davranırsa onunla boşanacağını düşünüyordu ama Taehyung'un gururunu kırarak yine de onunla evli kalacağını bilmiyordu. Jungkook kötü biri değildi. Hasta birine böyle davranmazdı ama Taehyung tan boşanması için böyle davranması gerekiyordu.

Taehyung düşündü. Sadece bir ay daha... 1 ay sonra bütün acıları son bulacaktı. Acıları çözülecekti.
Sabretmesi gerekliydi. İçine attığı üzüntüsüyle yatağa geri uzandı ve sustu. Aç olmasını umursamadan. Midesinin bulanmasını umursamadan. Ellerinin tutmamamasını umursamadan. Sadece gözlerini kapattı ve uyumaya başladı.

Bölüm sonu

Biliyorum baya kısa ama bu bölüm için bu vardı 🤷‍♀️

Dersim başlayacak umarım 14.30 a kadar umarım yorumlar ve oylar gelir. ✰

Kendinize iyi bakın 🥰😘

5. Bölüm

Taenin zamanla elleri de tutmamaya başlar. doğum gününe sadece 1 ay kalmıştır. Jungkookun gözü jimin yüzünden kör olmuştur ve jimini sevdiğini düşünür. tae de kendi işlerini yapamadığı için kooka yük olmaya başlar. ya da kook öyle düşünür.

acılar gece çözülür | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin