☾︎ 0.4 ☽︎

2.4K 129 134
                                    

4. Bölüm

"Belkide olmuştur hm?"

"Sen ne dediğini biliyor musun?"

"Bilmem, biliyor muyum? Sen düşüne dur."

Jimin Taehyung'un bir eliyle ağzını kapatırken diğer eliyle dizlerini birkaç kez yumrukladıktan sonra odadan hızlıca çıktı.
Taehyung'a  ise sadece ağlamak düşmüştü.

Akşama kadar Bayan Kim ve Bayan Park Taehyung ile ilgilenmişti. Jimin ise yine bütün kıskançlığını konuşturarak Taehyung a annesi ve teyzesi yokken laf edip durmuştu.

Jungkook akşam eve geldiğinde evde Jimin'i görünce şaşırmıştı. Onun burada ne işi vardı? İkisi bir süre bakıştıktan sonra yalnız kaldıkları ilk anda Jungkook Jimini kolundan tuttu ve çalışma odasına sürükledi.

"Jimin, senin burada ne işin var?"

"İçerideki kadın benim annem, Kim Hyerin de benim öz teyzem... Taehyung ise kuzenim."

"Ne? Jimin neden böyle birşeyi yaptın peki. İhanet ettik. Taehyung'a ihanet ettik. Yapmamal-"

"Pişman mısın Jungkook?"

" Evet pişmanım. Eşime bunu yapmamalıydım."

"Bundan sonra beni unut o zaman. Taehyung sana yük olmaktan başka ne yapıyor ki? Benimle geçirdiğin güzel geceleri bu kadar çabuk mu unuttun? Jungkook çok yakışıklı bir erkeksin ve tam hayalimdeki gibi birisin. Neden Taehyung'u bırakmıyorsun? Onu bırak Jungkook. O olursa ben giderim."

Jungkook düşündü. Onun gözleri 2 ay önce boyanmıştı. Jimin den hoşlandığını sanıyordu. Jimin'i kaybetmekte istemiyordu.

"Bana sadece biraz zaman ver olur mu? Sadece birkaç ay. Tamamen benim olucaksın. Birbirimizden ayrılmayacağız tamam mı?"

"Tamam sana sadece 4 ay veriyorum. 4 Ay sonra Taehyung tan boşanacaksın."

Jungkook birşey söylemeden çıktı odadan. Taehyung ise eşini ve ondan nefret eden kuzenini ortada göremeyince sabah Jimin'in söyledikleri aklına geldi. Sonra heeen aklındaki düşünceleri sildi. Eşine güveniyordu.

Uyumak için Jungkook ile beraber odaya çekildiklerinde Taehyung yorgunluktan hiç bir ley düşünemeden uyuyaklmıştı. Jungkook ise Jimin'i kaybetmek istemediği için saat gece 1 olduğunda Jimin'in kaldığı misafir odasına girdi. Onu öperek uyandırdı. Jumgkook için her şey tozpembeydi. Aynı daha dün yeni evlenmiş çiftler gibi hissediyordu.
Dalgınlıktan fazla ses çıkardığını ise anlamamıştı.

Taehyung odasının kapanma sesine uyandığında yanında Jungkook'u göremedi.
Su içmeye kalkmıştır diye düşündü ama odalarında her zaman bir sürahi bulundururlardı. Çünkü Jungkook her gece en az 1 kez uyanırdı.
Merakla değneklerini alarak odasından çıktı. Çapraz odadan gelen inleme sesleriyle dizlerinin tutmadığını hissetti. Bu jungkook un sesiydi. Yine de ihtimal vermek istemedi ve yerde sürünerekte olsa Jimin'in odasının önünde durdu.

Kapı hafif aralı kalmıştı ve Taehyung Jungkook ile Jimin'i rahatlıkla görebiliyordu. Bu görüntüye dayanamadı kalbi. Hazır da bekleyen göz yaşları dökülmeye başladı. Jungkook aşık olduğu adamdı. Kendisini sevşyordu neden böyle yapmıştı. Fark edilmemek için tekrar sessizce sürünerek kendi odasına gitti ama Jimin çoktan Taehyung'u görmüştü...
Sinsice sırıttı ve planının 3. aşamasını gerçekleştirmişti. 4. Adımda ise Taehyung tamamiyle ortadan kalkacaktı.

Taehyung yıkılmışlıkla odasında sabaha kadar ağladı. Jungkook'u yapmazdı ki. Çok güvenşyordu sevdiğine ama kendi gözleriyle görmüştü.

Sabah olduğunda Taehyung ta uyumuştu. Jungkook odalaeına gün doğmadan gelmişti. Geçirdiği geceden sonea Taehyung'a dikkat bile etmemişti. Eğer etseydi gözlerinin şiş olduğunu ve yüzünün ağlamaktan kıpkırmızı olduğunu görebilirdi.

Jumgkook işe gittikten sonra Jimin sinsice odaya girdi.

" Jungkook benim. Seni ne kadar sevebilirdi ki? Baksana tedavi oldun ama bak dizlerin her geçen gün daha kötü. Onun isteklerini düşünüyor musun? Sen sadece bir yükten fazlası değilsin. Jungkook la onlarca kez birlikte olduk. O artık benim. Dün gece sende gördün. Ne kadar zavallısın görüyorsun değil mi? 4 ay içinde boşayacak seni. Benim için. Tabi o seni boşayamadan öldüreceğim seni. Doğum gününde. Bunu aklına kazı."

Taehyung ise tekrar duyduğu gerçeklerle ağlamaya devam etti. Jungkook'u bırakamazdı. Kendisini boşayacak bile olsa ona aşıktı. Aşkı gururundan önce geliyordu ve ölecek olması umurunda bile değildi. Her zaman yaptığını yaptı. Gurunu kırarak akşam Jungkook ile 7 ay sonra birlikte oldu. Tek bilmediği ve hiç öğrenmeyeceği şey ise o gece hamile kaldığıydı. 

Bölüm sonu

( Kim Hyerin bir idol varsa bilmiyorum normal bir insan 😅)

Demiştim ya size bölüm bölüm ayırıyorum diye... 4. bölüm için bu paragraf vardı. Buna göre yazdım
🤗☺️
⬇️

4. Bölüm

Taenin dizleri tutmamaya başlar. bu yüzden jimin onlarda kalıyordur. Tae gece uyandığında kook u ve jimini görür.
Jimin taenin gördüğünü bildiği için taeyi onu öldürmekle tehtit eder. tae zaten dizi tutmadığı için ve aşık olduğu adam onu aldattığı için pek umursamaz.
Taeyi doğum gününde öldüreceğini söyler. doğum günine 3 ay vardır.

Ayrıca neden bu kadar süre bölüm atmadığımı açıklamıştım. (Güzel Haber) başlıklı bölümden nedenini öğrenebilirsiniz.

YT- 12 Haziran 2021

acılar gece çözülür | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin