☾︎ 0.2 ☽︎

2.7K 160 239
                                    

Doğrusunu söylemek gerekirse bu kadar istek gelmesi beni aşşırı mutlu etti.

Kitap ilk yorumları '𓆉︎' bölümü aldı smdjsj hiç yorum falan yoktu. Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim. Okuduğunuz ve bölüm beklediğiniz için teşekkür ederim ❤️

Kitaptaki jimin böyle olacak :)

Kitaptaki jimin böyle olacak :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

Jungkook, kucağında Taehyung ile birlikte içeriye girdiğinde görevliler hemen bir sedye getirmişlerdi.
Bir doktorla birlikte odaya girdiklerinde Jungkook bekleme koltuklarına oturmuştu. Meleği nasılda yerde yatıyordu öyle. Umuyordu ki çok kötü bir ley olmazdı.

2 dakika kadar sonra yanına kısa boylu tatlı biri gelmişti. Saçları gri renkti ⬆️
Önüne geri döndü. Tanımıyordu sonuçta. Zihnindeki tek kişi eşi Taehyungtu.

"Kötü görünüyorsun. Yakınına bir şey mi oldu?"

Jungkook cevap verdi.

"Eşim... ateşi çıkmış."

"Büyük bir sorun yok o zaman? Neden endişeleniyorsun ki? Sadece ateşi çıkmış. Büyütülecek bir durum olduğunu düşünmüyorum."

"Nasıl böyle düşünürsün? O benim eşim. Aşık olduğum kişi."

"Haklısın özür dilerim ama kendini üzme. Kolayca atlatacaktır."

Jungkook neden Jiminin elinin belinde ve saçında olduğunu sorgulamadı. Yanındaki çocuğun saçını ve belini okşaması Jungkook u az da olsa rahatlatmıştı.
Merakla sordu.

"Adın ne?"

"Jimin, Park Jimin."

"Jungkook, Jeon Jungkook. Tanıştığıma memnun oldum."

"Bende."

Jimin planının ilk adımını attığı için seviniyordu. İçeride yatan kişi baş düşmanıydı ve onu alt edeceği için çoktan sevinmeye başlamıştı.
Jeon Taehyung bu zamana kadar yaptıklarını bir bir çekecekti. Jungkookla tanışmıştı. Artık geriye kalan tek şey Jungkook un aklını karıştırmak ve kendine aşık etmekti.

15-20 Dakika kadar sonra doktor odadan çıktığında Jungkook ayağa kaldı.

"Jeon Taehyung'un eşi sizsiniz değil mi?"

"Evet benim."

"Maalesef durumu kötüye gidiyor. Ateşini düşürdük evet ama dizlerindeki hastalık için diyecek tek bir şeyim var. Fark ettiğinizi umuyorum. Normalde bir arkadaşımın hastası ama duymuştum o yüzden söylüyorum..."

Jungkook içinden artık uzatma diye bağırıyordu. Bu adam niye direk söylemiyordu ki? İnsanı merakta bırakıyordu.

"...Dizleri artık hiç tutmayabilir. Dizlerinde morluklar vardı. Düştü mü?"

Jimin içten içe bu duruma sevinse de yine bütün ilgi onda olacağk için sinirlendi. Hâlâ daha intikam almak için içinde yanan ateşe odun atıyordu.

"Hayır. Bütün gün birlikteyiz düştüğünü sanmıyorum ama bugün bir toplantım olduğu için 2 saatliğine yanından ayrılmıştım. Geri geldiğimde yerdeydi."

"Anlıyorum. Bu zamana kadar tedavi olmadı ama biraz daha olmazsa geri dönülemeyecek bir yola girecek. Onu bir süre hastanede gözetim altında tutmalıyız."

Jungkook birde hastane olayı çıktı diye düşündü. Şimdi hiç işe gidemeyecekti. Bu zamana kadar boşuna mı üniversite okumuştu? Boşuna mı çaba sarf etmişti? 3 yıl önceki Taehyung ile şu an ki Taehyung aynı değildi.

"Ne kadarlık bir süre bu?"

"1 ayı geçer. En az bir ay. En fazla da 2.5 ay."

Doktor son sözlerini söyledikten sonra odasına doğru ilerlemeye başladı.

Jungkook ise üzüntü ve sinirle yerine oturdu. Sonra burada olduğunu unuttuğu Jimin aklına geldi.

"Ne yapacağım ben? Bu durumdan çok yoruldum."

"Sadece biraz rahatlamalısın Jungkookie~ İstersen seni rahatlatabilirim"

"Sen sen neler diyorsun? Evliyim diyorum sana."

"Hadi ama o hasta biri Junkook. Ne kadar seni mutlu edebilir ki? Her zaman hasta yatağında yatarken sana zor olmuyor mu? Ona bakıyorsun ev işlerini yapıyorsun ve kendi işine koşturuyorsun. Sana sadece yük oluyor. Eminim ki bütin bunları yaparken çok zorlanıyorsun ve dinlenmek için vaktin bile yok. Seni rahatlatmama izin ver Jungkook. Haberi olmayacak. Tanımıyorum bile onu. En son ne zaman birlikte oldunuz? Sen onun için her şeyi yaparken o seni memnun edemiyor bile."

Düşündü Jungkook. Sabah erkenden uyanıyor ve Taehyung a kahvaltı hazırlıyordu. Sonra duş aldırıp üzerini giydiriyor ve günlük ev işlerini yapıyordu. Öğleden sonra bilgisayardan kendi işlerini hallederken akşam oluyordu ve tekrar yemek seansı. Tabi tuvalete gitme zamanları da oluyordu. Gece tetikte uyuyordu 'Ya uyanırsa?' 'Ya su içmek için kalkar da düşerse?'
'Ya yataktan düşerse?' diye.. en son ise 5 ay önce birlikte olmuşlardı ve evet son zamanlar gözünün önünden geçtiğinde bütün yükün kendinde olduğunu fark etti.

"Kabul edecek misin?"

"Neden bu teklifi sundun bana? Ne çıkarın olacak?"

"Hiç bir çıkarım yok. Sadece biraz yardım. Çok hoş birisin ve seni kim istemez ki? Benimde ihtiyaçlarım var ve bekarım."

"Bilmiyorum."

"Numaramı kaydet ve akşam bana kararını söyle."

Jimin Jungkook un telefonuna numarasını kaydettikten sonra arkasını dönüp gitti. Teklifi kabul edeceğini biliyordu.
Jeon Taehyung...

Taehyung ve Jimin anne tarafından kuzenlerdi. Teyze çocukları yani. Küçüklükten bu yana Taehyung ta kemik erimesi olduğu için kendi annesi dahil herkes Taehyung a daha çok ilgi göstermişti. Jimin'i bazen farkında olmadan boşlayabiliyorlardı. Daha küçük yaşta kalbi Taehyung için nefretle dolmuştu. Sadece 9 yaşındayken kuzeninin hayatını sonlandıracağına ve büyün ilgiyi kendi üzerine çekeceğine dair yemin etti. Taehyung'u kendisi gibi yalnız bırakacaktı.

İlk önce en yakınlarını alacaktı sonra kendisini boşlayan herkesi kendi tarafına alacaktı ve Taehyung buum yalnız kalacaktı. O yüzden ilk eşiyle başlamayı düşündü. Jungkook zaten yakışıklı biriydi. Bu jiminin gururunu okşuyordu.

Taehyung tan intikamını en ağır şekilde alacaktı.

1 Saat kadar sonra Taehyung'u odaya almışlardı. 1 Aydan fazla kalacağı odaya...
Ne yapacaklardı?
Jungkook odaya girdi ve Taehyung'a baktı. Üzerinde mavi hastane kıyafeti vardı.
Jimin onun aklını karıştırmıştı. Şu an olaya Jimin'in gözüyle bakıyordu. Yorucu bir eş...

Odadan çıktı ve Jimin'in kaydettiği numarasına yazmaya başladı.

'Kabul ediyorum. Yarın akşam saat 8'de."

-

Bölüm sonu

Yayınlanma tarihi - 24 Mayıs 2021

Sizin için bu hafta 1 bölüm daha atmaya çalışacağım :)

100 OKUNMA OLDU ÇOK MUTLUYUM 😢

acılar gece çözülür | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin