Zawgyi
ဇာတ္ၫႊန္းေရးခံရတာမဟုတ္ဘူးလား?
"ဒီအခ်ိန္ႀကီးမွာ တစ္ေယာက္တည္း ေသာက္ေနတာလား?"
ကုေဝက စာၾကည့္ခန္းထဲ ဝင္လာၿပီး ယြီေဖးရဲ႕ေဘးမွာ ထိုင္ခ်လိုက္တယ္။ ကုေဝ စားပြဲေပၚက ဝိုင္ပုလင္းကို ယူၾကည့္လိုက္ေတာ့ ပုလင္းထဲမွာဝိုင္က ေလးပံုတစ္ပံုပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ယြီေဖး : "ခင္ဗ်ားလည္း အိပ္မေပ်ာ္ဘူးလား? အတူတူ ေသာက္ၾကမလား?"
ကုေဝက ေဘးကဖန္ခြက္ တစ္ခြက္ကို ယူလိုက္ၿပီး က်န္တဲ့ဝိုင္ေတြကို သူ႔ခြက္ထဲ အကုန္ေလာင္းထည့္လိုက္တယ္။
ယြီေဖးက သူ႔ကို စိုက္ၾကည့္လာၿပီး : "ဘာလို႔ ကြၽန္ေတာ့္ဝိုင္ကို ခိုးေနတာလဲ?"
ကုေဝ : "မင္းေသာက္တာ မ်ားေနၿပီ"
သူ႔ဖန္ခြက္ထဲမွာလည္း ဝိုင္ေတြက်န္ေသးတဲ့အျပင္ ဝိုင္နည္းနည္းေလး အတြက္နဲ႔ ရန္မျဖစ္ခ်င္တာေၾကာင့္ ယြီေဖးက ႏႈတ္ခမ္းကို သာသာေလး ဖိကိုက္လိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔ဖန္ခြက္ထဲက ဝိုင္နီကို တစ္ငံုေသာက္လိုက္တယ္။
စာၾကည့္ခန္းက ခဏၾကာ တိတ္ဆိတ္သြားတယ္။
"ဘာလို႔အိပ္မေပ်ာ္တာလဲ?"
ကုေဝက ဆိုဖာေပၚမွာ သက္ေတာင့္သက္သာ မွီလိုက္ၿပီး ယြီေဖးကို ေမးလိုက္တယ္။"ကြၽန္ေတာ္က ျပႆနာေကာင္လို႔ ထင္လား?"
ကုေဝရဲ႕ အေမးကို မေျဖဘဲ ယြီေဖးက ျပန္ေမးလိုက္တယ္။"ဘာလို႔ ဒီလိုေျပာရတာလဲ?"
ဒီစကားကိုၾကားေတာ့ ကုေဝက မွီေနရာကေန ေက်ာမတ္သြားေတာ့တယ္။ယြီေဖး : "ဒီတစ္ေခါက္ အတိုင္ခံရတဲ့ ကိစၥက ကြၽန္ေတာ့္ျပႆနာပဲ ဒါေပမယ့္ ခင္ဗ်ားက ေက်ာင္းကိုလာၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို ကယ္တင္ေပးရတယ္ ကြၽန္ေတာ္က ခင္ဗ်ားကို ဒုကၡေပးေနတာပဲ ဒါ့အျပင္ ဒီကိစၥႀကီးကို ကူညီေျဖရွင္းေပးဖို႔လည္း ခင္ဗ်ားကို ထပ္ဒုကၡေပးရေသးတယ္ ကြၽန္ေတာ္ စဥ္းစားမိတာက သေဘာတူစာခ်ဳပ္ ပါတနာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ဒီလိုဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးႀကီးကို ခင္ဗ်ားပုခံုးေပၚ တင္မေပးလိုက္သင့္ဘူး ခင္ဗ်ားကေတာ့ တာဝန္သိစိတ္နဲ႔ ေျဖရွင္းေပးမွာပဲ ဒါက ခင္ဗ်ားအတြက္ လံုးဝမတရားဘူး"
YOU ARE READING
Betaအတုရဲ့ကိုယ်ထဲကူးပြောင်းပြီးနောက်အကိုက်ခံလိုက်ရခြင်း
FantasyBoth Zawgyi and Unicode.