ELEVEN'IN GÖZÜNDEN
Eleven:Günaydın sevgilim.
Mike:Günaydın sevgilim.
Eleven: Hadi gel hazırlanıp aşağıya inelim.
Eleven ve Mike üstünü giyinip tuvalette giderler .Kim önce girmek kavgası yaparlar ama Eleven hemen içeri girip kapıyı kapatır .Tuvalletini yapıp elini yüzünü yıkar .Mike da aynı rutin işlerini yapar. Mileven aşağıya iner ve Karen kahvaltıyı çoktan hazırlamıştır bile.
Eleven:Karen çok güzel olmuş ellerine sağlık hem benim için Eggo da yapmışsın.Çok incesin.
Karen:Ne demek canım bu senin daha ilk günün tabi güzel yapıcam.
Eleven Gülümser ve yemeğe geçerler.
Mike:Eleven bir gün biz de evlenince sende bana yaparsın artık .
Eleven Mike'ı dürter ve gülümser. Kahvaltılarını bitirip dişlerini fırçalarlar ve diğer çocuklara haber verirler.
15 DAKİKA SONRA
Bütün çocuklar toplanırlar ve bir anda kapı çalar.Gelen Joyce'dur.
Joyce:Çocuklar şuan her ne yapıyorsunuz bilmiyorum ama hazırlanın ormana yolculuğa çıkıyoruz
Herkes bir anda şaşırır.Ve mutluluktan çığlık atmaya başlarlar.
Max:Eleven biz hemen sizin evin yanına kurulan butiğe gidip bir şeyler alalım oraya kıyafetsiz gitmek istemem.
Eleven: tamam o zaman ne duruyoruz.
Eleven ve Max burikten alışveriş yapıp gelirler.Geldiklerinde herkes valizlerini toplamış sohbet ediyorlardı.
YARIM SAAT SONRA
Max ve Eleven valizlerini hazırlarlar saat 12.30 olmuştur bile .Hemen gidip Joyce'a haber verirler ve yola koyulurlar.Yolda Eleven'ın biraz miğdesi bulanmaya başlar.Ve en sonunda kendini tutamayıp kusar.
Mike:Eleven iyi misin?
Eleven:Evet Mike.Sadece çok uzun yolculuklarda araba beni tutuyor.
Mike:Öyleyse sorun yok.İstersen kulaklığını al müzik dinle.
Eleven:Haklısın Mike.Müzik dikkatimi dağıtmaya yardımcı oluyor.
Eleven müzik dinlemeye başlar.
1 SAAT SONRA
Evet.Artık ormana geldiler.Çadırlarını kurmaya başlarlar.
Eleven:Max biz aynı çadırda kalalım.
Max:Bana uyar.
Mike:Will biz de senle aynı çadırda kalalım.
Will:Benim için sorun yok dostum.
Dustin:O zaman Lucas'lada biz kalıyoruz.
Lucas:Maalesef ki.
Dustin:İnan bana bende senle kalmaktan memnun değilim.
Çocuklar çadırları kurmaya başlarlar.Hava yavaş yavaş kararmaya başladığında ise çadırlar kurulmuştur şimdi ise ateş yakmak için odun toplamak için gruplaşırlar.
Steve:Jonathan biz senle odun toplayalım. Nancy ve Robin de meyve toplasınlar.Joyce'da çocuklarla kalsın.
Jonathan:Peki öyleyse hadi işimiz uzun yola koyulalım
15DAKİKA SONRA
Steve ve Jonathan odunları toplamış bir şekilde gelirler.Nancy ve Robin de biraz meyve toplarlar.Joyce da ekmekleri ve sucukları hazırlamıştır.Steve ateş yakmak için odunları üstüste koyar ve etrafını taşla döşer.
Steve:Çocuklar bir sorun var çakmağı olan var mı?
Joyce:Bende var yakala.
Steve:Teşekkürler Joyce.
Herkes sucuk ekmek beklerler. Yaklaşık 5 dakika sonra sık ekmekler hazırdır.
Eleven:Ellerine sağlık Steve çok güzel olmuş.
Steve:Herkese afiyet olsun.
Herkes sucuk ekmeklerini yer ve artık hava soğumaya başladığı için herkes çadırlarına dağılır. Ve uyurlar.
ERTESİ SABAH
Eleven:Günaydın Max.
Max:Günaydın Eleven.
Kızlar giyinirler ve çadırdan çıktıklarında ise kahvaltı hazır ve herkes sofradadır.
Eleven: ooooo yemekler çok güzel gözüküyor.
Joyce:Hadi o zaman ne duruyorsun yemeğe.
Herkes kahvaltısını yapar ve doğa yürüyüşüne çıkarlar.Ve Eleven bir mağara bulur bütün herkesi çağırır ve bütün çocuklar mağaranın nasıl bir yere açıldığına odaklanır.Eleven tam içeri girecekti ki......
(471 Kelime)