ELEVEN'IN GÖZÜNDEN
Hopper:Daha fazla konuşmayın da işe koyulalım şimdi laboratuvarda yeni bir kapı açıldı oraya gitmek için laboratuvarın gizli bir arka kapısı var ordan girip o kapıyı kapatabiliriz bizi biraz zorlayabilir. Ama yapmak zorundayız.
Diğerleri de Hopper'a hak verirler.Ve yola koyulurlar.
Eleven:Mike ben çok korkuyorum.
Mike:Korkma Eleven bu sefer yanında bütün kardeşlerinde var.
Max:Çocuklar durun bizim şu karşı dükkana gitmemiz gerekiyor kızlara kıyafet almalıyız.
Joyce:Haklısın Max Eleven'la siz çocuklara kıyafet bakmaya gidin biz sizi burda laboratuvarın dışırasını gözlerken bekleriz.
Eleven:Tamam Joyce.
Eleven ve Max kızlara tayt üstüne de tshirt ve hırka alırlar kendilerine de birşeyler alırlar ve gelirler.
Steve:Vay çocuklar iyi ki gitmişsiniz şimdi daha rahat hareket edersiniz.
Kali Steve'in koluna vurur.
Steve:Tamam bir şey demedim.
Eleven:Her neyse çocuklar hadi gerekiyor ama ilk önce küçük kızları eve bırakalım daha güçlerini nasıl kullanacaklarını bilmiyorlar.
Hopper:Haklısın.
Küçük çocukları eve bırakırlar.Ve laboratuvarın içine gelirler.Ve çatışma çıkar ama Eleven Kali ve 006 güçlerini birleştirerek bütün adamları tek bir seferde yere sererler.Kapının olduğu kısma doğru ilerler ve karşılarında duran kişi Brenner'der.
Eleven:Ba-Baba sen ölmedin mi?
Brenner:Seni bu kadar kolay bırakıcağımı mı sandın.
Eleven biraz duygusallaşır ama Brenner'a güçlerine kullanarak öldürmek zorunda kalır ve malesefki öldürür. Ve artık kapının olduğu odaya gelmişlerdir.Ve odada baya bir karbondioksit olduğu için herkes maske takmıştır.Eleven Kali ve 006 güçlerini kullanarak kapıyı yavaş yavaş kapatıyorlardır.Ve arkadan bir ses duyulur.
Hopper:Sana acı veren herşeyi düşün Eleven. Eleven bir anda bütün kontrolü kendine alıp kapıyı kapatır.Ve Eleven bayılır.5-10 dakika sonra Uyanır ve herkes başında toplanır.
Dustin:İyi misin dostum.
Eleven yorgunluktan ağlamaya başlar ve Mike'a sarılır.Ve herkes yavaş yavaş Hopper'ın evine gelir ve yemek yerler.Joyce Ve Hopper balkonda oturuyordur.
Joyce:Hopper yarın sabah burdan gitmemiz gerekiyor.
Hopper:Nasıl istersen.
Herkes uyur.
Sabah olmuştur bile.
Joyce:Hadi uyanın kahvaltıya.Herkes uyanmakta zorluk çeksede uyanır.Herkes masada toplanır ve kahvaltı yapmaya başlarlar.kahvaltıları bitince masayı toplarlar.Ve yola çıkarlar.
1.30-2.00 saat gibi eve varmış oldular.
Karen:Hey çocuklar günlerdir nerdeydiniz.
Eleven:Ormanda tatil yapıyorduk.
Herkes bir anda gülmeye başlar.