🪅Balo🪅

14 6 0
                                    

ELEVEN'IN GÖZÜNDEN
Yarım saat sonra herkes evlerine dağılır.Saat akşam 11.00 olmuştur bile. Mike ve Eleven odalarına çıkarlar.
Eleven:Ne yorucu bir tatildi dime Mike.
Mike:Doğru söylüyorsun Eleven.
Ve uyurlar.
1 AY SONRA
Okullar açılmıştır bile ve bu sene okula Eleven da başlayacaktır. Eleven bunun için çok heyecanlıdır.
Eleven:Mike kendimi buna hazır hissetmiyorum.Hiçbir şey bilmiyorum bile okuma yazmayı bile bilmiyorum.Bir de şimdi liseye mi başlıyacam.
Mike:Ben sana çalıştırırım Eleven hem sen bizden daha çabuk öğrenme kabiletiğinr sahipsin.
Eleven: tamam o zaman içim rahat etti.
Ders başlamıştır bile. Hocanın her sorduğu soruya Eleven cevap veriyordur. Tabi Mike çok şaşırmıştır.Hiçbir şey bilmeyen bir kız her soruyu nasıl cevaplayabilecek ki.Okul bitmiştir.
ÇIKIŞ VAKTİ
Mike:Eleven hani hiçbirşey bilmiyordun bi de bilsen neler olur du acaba.
Eleven Güler ve Eleven herkesi Hopper'ın evine çağırır.
AKŞAM SAAT 19.30 DA
Eleven bütün odaları süsler ve Hopper'ı evden gönderir.Çocuklar gelmişlerdir bile.
Eleven:Hoşgeldiniz içeri geçsenize.
Herkes:tamam.
Herkes salona geçer ve oturup sohbet ederler.
Saat 23.30 olmuştur bile.
Eleven:Çocuklar artık girmeniz lazım yarım saat sonra Hopper gelicek buraları toplamam lazım.
Max:Daha iyi bir fikrim var toplamana yardımcı olalım Hopper gelene kadar da otururuz.
Eleven:Bu iyi bir fikir.
Çocuklar ortalığı toparlamaya başlarlar ve bitirirler.
Mike:Eleven bir daha da parti yapma toplamaktan canım çıktı.Max ben senin fikrini... seviyim.
Eleven:Mike biraz saygılı ol(gülerek söyler).
Mike:Tamam sevgilim hemen kızma.
Eleven Mike'ın omzuna yumruk atar.
Mike:aaahh Eleven elin ne ağırmış be.
Gülerler ve herkes evine dağılır.
OKULLARIN KAPANMASINA 2 GÜN
Balo Zamanı
Eleven giyinir süslenir ve diğerleri de üslenir.
Balo Salonunun olduğu yere giderler.Ve Mike Eleven'ı güründe şoka uğrar çünkü Eleven çok güzel gözüküyordur.Eleven-Mike Max-Lucas Dustin-Suzie Will-Hoşlandığı kız şeklinde dans ederler ve Eleven 12.00 olduğunda Eleven eve gider.
(290 kelime arkadaşlar final yapmamaya karar verdim.Bu ilk kitabım olduğu için final yapmaya içim el vermiyor.Hem bu kitapla ilgili  aklıma yeni yeni bölüm gelmeye başladı.)

Stranger Things 4. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin