ELEVEN'IN GÖZÜNDEN
Bütün çocuklar Billy'le konuşup vedalaşmıştır.Billy kendi evine geri dönmüştür.
Max'in Annesi:Billy s-sen ölmedin mi?
Billy:Hayır son anda kurtuldum.
Max'in Annesi:O zaman bugün'e kadar niye hiç yanımıza gelmedin?
Billy:Gelmedim değil gelemedim.Beni Tutsak ettiler.
Max'in Annesi:Her neyse bunların bir önemi yok.Gel sana yemek hazırlayım.
Max'in Annesi yemek hazırlamak için mutfağa gider.Ve Billy için muhteşem bir sofra hazırlar.Max'in Annesi yemek hazırlarken Max ve Billy konuşup aralarındaki bütün sorunları çözerler.
Max:Billy sana bir şey olmadan önce böyle değildin.Sana bir şey olmuş ne oldu sana?Çok sakinleşmişsin.
Billy:Orda bir pisikologla tanıştım biraz konuştuk.Bu kadar sinirin bir şeye yaramayacağını söyledi bana.Ve sinirlenince herkesin nasıl kalbini kırdığım aklıma geldi.Ve bundan sonra sakin bir hayat sürmeye karar verdim.
Max:Bu kararına sevindim.
Max'in Annesi:Çocuklar hadi sofraya gelin.
Billy:Tamam anne.Max hadi geçelim.
Max ve Billy biraz atıştırırlar.
Max:Abi acaba bugün bütün çocukları çardağa çağırıp abur cubur alıp sabahlasak mı?
Billy:Bu çok iyi bir fikir.Sen çocukları çağır ben abur cubur alıyım.
Max:Tamam.
Max bütün herkese haber verir.Ve saat18.30 gibi çardakta buluşurlar.Billy sonradan gelir.
Max:Abi bu kadar çok şey almana gerek yoktu.
Billy:Tatlım bir şey olmaz.
Çocuklar baya gülüşüp sohbet ederler.Sabah saat 9.00 olmuştur bile.
Billy:Çocuklar artık evlere dağılmanız gerekiyor.Yoksa akşama kadar uyursunuz buluşamazsınız.
Herkes:Tamam 5 dakika daha diye bağırır.Billy onların o hakime çok güler ve hepsinin fotoğrafını çeker.
(227 kelime)