🦊Billy🦊

11 5 3
                                    

ELEVEN'IN GÖZÜNDEN
Eleven gözlerini açtığında Billy karşısında duruyordu.Eleven Billy'i her ne kadar sevmese de o Mr. Flayer'dan(3. Sezondaki canavar) kurtarmıştı.Ona bir hayat borçluydu.Eleven kendini tutamayıp ağlamaya başladı.Ve Billy'e sarıldı.
Eleven:Billy teşekkür ederim hayatımı kurtardığın için teşekkür ederim.
Billy:Tamam geçti artık o günleri hatırlama ben burdayım.Ve şimdi diğerlerinin yanına gitmeliyiz.Onların nerde olduğunu biliyor musun?
Eleven:Evet biz en son hep birlikte piknik yapıcaktık.Yani piknik alanındalar.
Billy:Tamam oraya gidiyoruz.
Billy ve Eleven arabaya binip piknik alanının olduğu yere giderler.Billy ilk başta kendini göstermek istememişti.Çünkü Karen ve Joyce da oradaydı.
Billy:Eleven senden bir şey istiyebilir miyim?
Eleven:Tabi.
Billy:Sen çocukları bir parka çağırsan biz çocuklarla orda buluşsak hem Joyce ve Karen da olmaz.
Eleven:Sen nasıl istersen.
Eleven çocukların yanına gider.
Mike:Eleven sen kaç saattir nerdeydin?Şuan herkes seni arıyor.
Eleven:Hadi çocukları da çağır bir parka gitmemiz gerekiyor.Burda en büyük park nerde var?
Mike:Adını hatırlamıyorum ama nasıl gidildiğini biliyorum.Hem buraya kadar yürüme mesafesi.
Eleven:Tamam öyleyse hadi sen çocukları çağır.
Mike bütün herkesi çağırır.Ve yürüyerek parka doğru gidiyorlardır.
Max:Offff bacaklarım kopucak.Neden bir minibüsle gitmedik ki.
Mike:Söylenmeyi bırakta hızlı yürü park karşımızda duruyor şuan.
Max:Sonunda.
Parkın içine girerler.Ve kendilerine bir çardak beğenirler.Ve otururlar.Eleven etrafa bakınır ve Billy'in geldiğini görür.
Eleven:Herkes gözlerini kapatsın.
Herkes:Niye.
Eleven:Kapatın dedim.
Herkes kapatır.Billy çardağa gelir.
Eleven:Herkes gözünü açsın.
Herkes gözünü açar ve gördükleri karşısında şoka uğrarlar.Özelliklede Max o kadar şaşırmış o dar mutlu olmuş ve o kadar duygulanmıştır ki bayılır.10 dakikaya kalmadan uyanır.
Billy:Max iyi misin?
Max:Noldu bana?
Billy:Bir şey yok geçti.
Max ağlayarak Billy'e sarılır.
Max:Billy sen nasıl yaşıyorsun nasıl ölmedin?
Billy:Siz gittikten sonra çok ünlü bir doktor AVM'in içinde bir odaya götürdü ve beni muane etti.Ve şuan burdayım.
Max:Ölmediğine çok sevindim Billy.
Billy:Hey Eleven ben bir şey daha merak ediyorum.Güçlerin yerine geldi mi?
Eleven:Evet.
Billy:inanmıyorum dene de görelim.
Eleven üstünde mi deniyim.
Billy:Evet.
Eleven:Tamam öyleyse.
Eleven Billy'i alır yukarı kaldırır ve indirir.Max duygulanır çünkü aklına saunada yaşananlar gelir.Ama içten içe de artık bunların bir önemi yok sonuçta artık Billy yanımda der.
(351 kelime)

Stranger Things 4. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin