Arc 2.13

3.1K 327 2
                                    

​ဟိန္​း​ေဇလဲ​ေမာင္​စားတာကိုသူက​ေဘးနားက​ေန​ေစာင္​့​ေနရင္​းနဲ႔​သူက​ေမာင္​ကို...

"​ေမာင္​လုပ္​ၾကံတဲ့သူ​ေတြကိုဖမ္​းမိလားဘယ္​သူခိုင္​းတာလဲသိလား...."

ဟိန္​း​ေဇလဲမသိတဲ့ပံုနဲ႔​ေမာင္​ကို​ေမးလိုက္​တယ္​​ေမာင္​ကသူ​ေမးလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​မွာ​ေမာင္​ကစား​ေနတာကိုရပ္​လိုက္​တယ္​. .

သခင္​လဲက​ေလးစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​သူက​​ေမာင္​သိန္​းယူလာတဲ့ထမင္းကိုစာ​ေနတာစာ​ေနရင္​းနဲ႔က​ေလးကသူကိုလုပ္​ၾကံတ​ဲ့သူ​ေတြအ​ေၾကာင္​း​ေမး​ေတာ့သူစဥ္​းစားတယ္​...

သူက​ေလးကိုအကုန္​​ေျပာျပလိုက္​မယ္​လို႔စိတ္​ကူးလိုက္​တယ္​က​ေလးကအကုန္​လံုးသိမွ
ရွာင္သင္​့တဲ့သူကို​ေ႐ွာင္​လို႔ရမယ္​....

သူကေလးကိုအကုန္ေျပာျပလိုက္မယ္လို႔သခင္စိတ္ကူးတယ္ကေလးကအျဖစ္မွန္ေတြကိုအကုန္လံုးက္ုိသိမွအဲ့လူေတြနဲ႔ေရွာင္လို႔ရမယ္...

"ကေလးေမာင္ေျပာျပမယ္ကေလးကိုလုပ္ႀကံခိုင္းတဲ့သူကဦးသီလသူကိုသူသမီးကလုပ္ခိုင္းတာနဲ႔တူတယ္ေမာင္အဲ့လူေတြကိုျပန္ၿပီးဒုကၡေရာက္ေအာင္လုပ္ခိုင္းထားတယ္ကေလးစိတ္မပူနဲ႔..."

"ေမာင္ကဘယ္လိုလုပ္ခိုင္းတာလဲကေလးကစိတ္မပူပါဘူး...ေမာင္ရဲ႕နည္လမ္းက္ုိကေလးကိုအရင္ေျပာျပေလ..."

"ေမာင္ကအခုသူတ္ုိ႔ေရွ႕မွာသာသူေ႒းပံုစံေတြနဲ႔အမွန္ကေနာက္ကြယ္ကေနသူတ္ို႔ကဂ်ပန္လက္ပါးေစေတြေမာင္မွာသက္ေသေတြ
ရွိတယ္...."

"ေမာင္ဆိုလိုတာကသူတို႔ရဲ႕မေကာင္းမႈေတြကိုေဖာ္မယ္ေပါ့အဲ့တာဆိုသူတို႔အတြက္ျပစ္ဒဏ္ကရိုးတယ္ကေလးကအဲ့ထက္ပိုၿပီးခံရေစခ်င္တာဟိန္းေဇကသေဘာေကာင္းတယ္ဆိုၿပီးဒီလို႔လာလုပ္လို႔မရဘူအသက္အႏၲာရယ္ထိထိခိုက္တာေတာ့သူတို႔ကိုကေလးခံစားရတာထက္ပိုေအာင္လုပ္ျပမယ္....."

"အဲ့တာဆ္ုိရင္ေမာင္ကိုေျပာကေလးဘာျဖစ္ခ်င္လဲေမာင္အကုန္လုပ္ေပးမယ္...."

"ပထမဆံုးဦးသီလတို႔ကဂုဏ္ကိုအရမ္းမက္ေတာ့အဲ့တာကိုအရင္ဖ်က္စီးျပစ္မယ္....အဲ့တာမိုလို႔ကေလးစီမွာသူတို႔တင္ေနတဲ့အေကြၽးကိုအရင္ယူခ်င္တယ္..."

True Love System Where stories live. Discover now