ဟိန္းေဇလဲမေန႔ကတေနကုန္ကိုေမာင္ရင္ခြင္ထဲကို၀င္ၿပီးအိပ္တယ္လံုး၀ကိုဇိမ္ပဲျဖစ္ေနတာေမာင္ကမေန႔ကလဲအလုပ္မသြားဘူးသူကိုအေဖာ္ျပဳေပးတယ္ဒီေန႔ေရာပဲအခုေနခင္းေတာင္ေရာက္ေတာ့မယ္သူလဲအိပ္ရာထလိုက္တယ္.....
ညကသူအိပ္ေပ်ာ္သြားမွေမာင္ ွထၿပီးစာၾကည့္ခန္းကိုသြားၿပီးအလုပ္လုပ္တာသူသိတယ္အဲ့တာေၾကာင့္သူလဲအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ေမာင္ရဲ႕ေခါင္းကဆံပင္ေလးကိုဖြဖြေလးထိၿပီးေမာင္ရဲ႕နႈတ္ခမ္းေလးကိုသူခိုးၿပီးနမ္းလိုက္တယ္...
သူအိပ္ရာေပၚကဆင္းမလိုလုပ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာသူခႏၶာကိုယ္ေလးကေႏြးေထြးၿပီးႀကီးမားတဲ့ရင္ခြင္ထဲေရာက္သြားတယ္...
"ကေလးကေမာင္မသိေအာင္အဲ့လိုခိုးနမ္းလို႔ရလာေျပာမရဘူးေမာင္ေရွ႕မွာေမာင္ကိုျပန္နမ္း...."
"ဘာခိုးနမ္းတာလဲဘာမွခိုးမနမ္းဘူးေပၚတင္ကိုယ္ခ်စ္သူကိုနမ္းတာ..."
"အဲ့တာဆ္ုိလဲကေလးေရကေလးရဲ႕ေမာင္ကအခုသူကိုထပ္ၿပီးနမ္းေပးပါတဲ့ၾကာၾကာေလး...."
ဟိန္းေဇလဲေမာင္ေျပာတဲ့စကားေၾကာင္ေမာင္ရင္ခြင္ကေနၿပံဳးမိသြားတယ္သူလဲေမာင္ရဲ႕နႈတ္ခမ္းကိုထိရံုေလးနမ္းလိုက္တယ္ဒါေပမဲ့ေမာင္ရဲ႕လ်ွာကသူနႈတ္ခမ္းထဲကို၀င္ဖို႔ခြင့္ျပဳခ်က္ေတာင္းတာနဲ႔သူလဲပါးစပ္ခေလးကိုဖြင့္လိုက္တယ္ေမာင္ရဲ႕လွွ်ာနဲ႔သူရဲ႕လ်ွာေတြအခ်င္းခ်င္းထိၿပီးလံုး၀အနမ္းထဲမွာေပ်ာ္၀င္ေနတယ္ေနာက္ဆံုးသူအသက္ရွဴမ၀ေတာ့လို႔အတင္းရပ္ခိုင္းတာေတာင္မရပ္လို႔ေမာင္နႈတ္ခမ္းကိုသူသြားနဲ႔ေသြးထြက္ေအာင္ကိုက္လိုက္မရပ္သြားတယ္...
သခင္လဲအစကေတာ့သူကေလးကသူအိပ္ေနတယ္ထင္ၿပီးခိုးနမ္းတာကိုအသဲယားကိုျပန္နမ္းခိုင္းတာတကယ္လဲကေလးကျပန္နမ္းလိုက္ေကာကေလးရဲ႕ႏူးညံတဲ့အထိေတြေၾကာင့္သူထိန္းလ္ုိ႔မရေတာ့ဘူးသူစိတ္ကုိကေလးကအသက္ရူမ၀လို႔ိနမ္းတာကိုရပ္ခိုင္းတာေတာင္မရပ္ေပးမိဘူးေနာက္ဆံုးသူနႈတ္ခမ္းကိုကိုက္လိုက္မွပဲရပ္လိုက္မိတယ္....
အခုလဲၾကည့္အံုးသူနမ္းထာူလို႔ရဲေနတဲ့နႈတ္ခမ္းေလးရယ္အသက္ကိုကိုအခုမွရူေနတဲ့ပံုေလးကအရမ္းအသဲယားဖို႔ေကာင္းတယ္သူကိုၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ေရးခ်ိဳးခန္းထဲ၀င္သြားတယ္...
ESTÁS LEYENDO
True Love System
RomanceZawgyi စက္ဧကရာဇ္သည္သူအယံုၾကည့္ဆံုးလူျဖစ္ေသာညီျဖစ္သူႏွင့္သူေကာင္မေလးကေဖာက္ျပန္ ေနၿပီးညီျဖစ္သူကသူကိုသတ္ၿပီးသူအေမြေတြကိုပါအပိုင္သိမ္းခဲ့သည္သူေသသြားတာ့System တခုျဖင့္ခ်ိန္ဆက္သြားခဲ့ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့...