သူခ်က္ခ်င္းေျပာလိုက္တယ္ဘ[ဘူးဘူး ဒါကအျမဲတမ္းနာေနတာလားတကယ္ပဲေျဖးေျဖးသက္သာပို့လို့မရဘူးလား. . .]
[Host အဲ့စကားကိုေနာက္မွေျပာေလာေလာဆယ္ပတ္ဝန္းက်င္အေျခအေနကိုတခ်က္ျကည့္လိုက္ပါအံုး. . ]
သူလဲဘူးဘူးေျပာမွေဘးကိုျကည့္လိုက္ေတာ့သူကိုဝိုင္းျကည့္ေနက်တယ္သူလဲဘာလို့သူကိုျကည့္ေမမွန္းမသိဘူးသူဘူးဘူးကိုေမးလိုက္တယ္. .
[ဘာလိုငါကိုျကည့္ေနက်တာလဲငါဝင္ထားတဲ့သူကဘာမို့လို့လဲ. . .]
[host ဘာမွမေျပာပဲခနေနလိုက္. . ]
သူလဲဘူးဘူးေျပာတဲ့အတိုင္းျငိမ္ေနလိုက္တယ္အဲ့ခ်ိန္မွာသူေဘးကေကာင္မေလးက အနားကိုကပ္ျပီးေျပာတယ္ "နိုးနိုးငါေျပာတယ္ေလသတိထားပါဆိုေနမာမီကမွာထားတယ္ေလနင္ေျကာင့္ေပါ ္ေတာ့မလို့ ေနာက္ဆိုရင္ငါေျပာတဲ့အတိုင္းေန. . .]လို့ေျပာလိုက္တယ္. .
[Host အဲ့တာဇာတ္လိုက္မ မူလပိုင္ရွင္ရဲ့အမႊာညီမ. . .]လို့ေျပာလာတယ္ခနေနေတာ့အတန္းျပီးသြားတယ္သူလဲဇာတ္ေျကာင္းသိဖို့အိမ္သာကိုသြားလိုက္တယ္သူေဘးကမူလပိုင္ရွင္ရဲ့ညီမဇာတ္လိုက္မကေတာ့သူမဖို့ထမင္းမမွာေပးပဲအိမ္သာသြားတဲ့သူေျကာင့္ေဒါသထြက္ေနတယ္. .
သူလဲဘူးဘူးပို့ေပူထားတဲ့ဇာတ္ေျကာင္းကိုျကည့္ရတာဒီကမာၻကဇာတ္လိုက္မပိုျပီရုတ္မာတယ္တယ္လင္တေယာက္ရဖို့ကိုကိုယ္အကိုအရင္းကိုသတ္တယ္ေတာ္ေတာ္လက္တရူးေနတာ. . .
မူလပိုင္ရွင္ကသနားစရာေကာင္းတယ္သူမ်က္ျကည့္လႊာကအေရာင္ေတြကိုမျမင္ရဘူးသူျမင္ရတဲ့အေရာင္ကေတာ့အျဖူအမဲရယ္အဲ့တာပဲျမင္ရတယ္သူကေျပာရရင့္ေတာ့ MOno ဆိုတဲ့ေမြးရာပအေရာင္မျမင္ရတဲ့ေရာဂါျဖစ္ေနတာအဲ့ေရာဂါကအရမ္းရွားတယ္လူေပါင္းမ်ားစြာထဲမွတေယာက္တေလပဲျဖစ္တာ. . .
သူမွာကေအဲ့ရာဂါရွိျပီးသူညီမျဖစ္တဲ့ဇာတ္လိုက္မကသာမာန္လူအတိုင္းပဲအဲ့အခ်က္နဲ့ပဲသူကမိသားစုမွာေတာင္အနိမ့္ခံရတယ္သူမိဘေတြကလဲသူကိုေမြးဖြားလာလို့သူတို့ရဲ့ဂုဏ္ေတြထိခိုက္မွာဆိုးတယ္သူတို့သားမ်က္ကန္းလို့တျခားသူေတြသိသြားမွာေျကာက္ျကတယ္သူကိုသူညီမနွိတ္ဆက္ေနရင္ေတာင္လႊတ္ထားတယ္ဘာမွမေျပာဘူးသူေသသြားရင္ေတာင္ပိုေကာင္းတယ္လို့ေတြးေနက်တာ. .
YOU ARE READING
True Love System
RomanceZawgyi စက္ဧကရာဇ္သည္သူအယံုၾကည့္ဆံုးလူျဖစ္ေသာညီျဖစ္သူႏွင့္သူေကာင္မေလးကေဖာက္ျပန္ ေနၿပီးညီျဖစ္သူကသူကိုသတ္ၿပီးသူအေမြေတြကိုပါအပိုင္သိမ္းခဲ့သည္သူေသသြားတာ့System တခုျဖင့္ခ်ိန္ဆက္သြားခဲ့ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့...