ဟိန္းေဇလဲအဲ့လူကိုလက္စသတ္ၿပီးတာနဲ႔သူအိမ္က္ုိျပန္လာခဲ့တယ္အိမ္ေရာက္တာနဲ႔စာဖတ္ခန္းမွာအိပ္ေနတဲ့ေမာင္အနားက္ုိသြားလ္ုိက္ၿပီးေမာင္ရဲ႕နဖူးေလးကိုဖြဖြေလးနမ္းလိုက္တယ္ၿပီးေတာ့သူကေမာင္ကိုေနွာက္ယွက္မဲ့အနွာက္ယွက္ေတြမရွိေတာ့ဘူးကေလးရွင္းျပစ္လိုက္ၿပီ....
ဟိန္းေဇလဲအခန္းထဲကိုျပန္၀င္သြားၿပီေမာင္ရဲ႕ေက်ာျပင္ေပၚမွာသူၿခံဳေစာင္ေလးကိုလြမ္းၿခံေပးလိုက္တယ္...သူလဲအခန္းထဲမွာရွိတဲ့ကြၽန္းခံုေပၚမွာပဲမွီလ်က္သားအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္...
သခင္နိုးလားေတာ့အခန္းရဲ႕ပံုစံက္ုိျမင္ရတာသူညကစာဖတ္ခန္းထဲမွာအိပ္ေပ်ာ္သြားတာပဲ...သူကေလးဆီကေနေတာင္ညအိပ္ရာ
၀င္အနမ္းမေတာင္းလိုက္ရတာဘူး...သူလဲေရွ႕ဘက္က္ိုၾကည့္လိုက္ေတာ့အခန္းထဲကခံုေပၚမွာငုတ္တုပ္ေလးထိုင္ၿပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနတာကေလးက...ကြၽတ္ဘယ္လိုေတြအိပ္ေပ်ာ္ေနတာလဲကေလးေရက္ုိယ္ေတြလက္ေတြေတာ့နာေတာ့မွာပဲ...သခင္သူလဲခံုေပၚကထၿပီးကေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့အနားက္ုိသြားလ္ုိက္ၿပီးကေလးရဲ႕ကိုယ္ေလးကိုမလ္ုိက္တယ္...
"နိုးလာၿပီလားကေလးညကဘာလို႔အခန္းထဲမွာမအိပ္တာလဲကေလးအခုေတာ့ကိုယ္လက္ေတြနာေတာ့မယ္..."
"အိပ္ခန္းထဲမွာေမာင္မွမရွိတာေမာင္ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲကို၀င္ၿပီးမအိပ္ရရင္ကေလးမွအိပ္မေပ်ာ္တာအဲ့တာမို႔လို႔ဒီမွာဆိုရင္ေမာင္မ်က္နွွာကိုေတြ႕ရတယ္ေလအဲ့တာမို႔လို....."
"ေမာင့္ေၾကာင့္ေမာင္မေန႔ကအလုပ္လုပ္တာမ်ားၿပီးစာၾကည့္ခန္းထဲမွာအိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔...."
ဟိန္းေဇစိတ္ထဲကေနေမာင္အပစ္မဟုတ္ပါဘူးကေလးသာေဆးမခပ္ထားရင္ေမာင္ကအိပ္ေပ်ာ္မွာမဟုတ္ဘူး....
"ဟုတ္တယ္ေမာင္ေၾကာင့္ေမာင္အလုပ္ေတြအရမ္းမလုပ္ရဘူးကေလးကိုအခ်ိန္ေပးရမယ္...."
"ဟုတ္ပါၿပီဗ်ဒီကကေလးေလးအတြက္ကိုကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးႀကီးအခ်ိန္ေတြဖယ္ထားေပးပါမယ္...."
"ဟုတ္ၿပီေမာင္မင္းအခုေတာ့မ်က္နွာသစ္ေရသြားခ်္္ိုးေတာ့ေလၿပီရင္ရံုးသြားရမယ္ေလေမာင္နားတာမ်ားေနၿပီေလ..."
YOU ARE READING
True Love System
RomanceZawgyi စက္ဧကရာဇ္သည္သူအယံုၾကည့္ဆံုးလူျဖစ္ေသာညီျဖစ္သူႏွင့္သူေကာင္မေလးကေဖာက္ျပန္ ေနၿပီးညီျဖစ္သူကသူကိုသတ္ၿပီးသူအေမြေတြကိုပါအပိုင္သိမ္းခဲ့သည္သူေသသြားတာ့System တခုျဖင့္ခ်ိန္ဆက္သြားခဲ့ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့...