Liam ကအခန္းထဲက လပ္ေတာ့တခုကိုယူလိုက္ၿပီးသူခုနကထြက္သြားတံုးကပါလာတဲ့ stick နဲ႔ လပ္ေတာ့ကို join လိုက္တယ္...
အဲ့မွာေပၚလာတာေတြက ဇာတ္လိုက္မ Evan ကသူအေပၚကိုအနိုင္က်င့္ၿပီးသူလုပ္ရမဲ့အလုပ္ကိုလုပ္ခိုင္းထာေတြေရာမလုပ္ေပးရင္ၿခိမ္းေျခာက္တာေတြအကုန္ေပၚလာတယ္ဒါေတြမကေသးဘူးေစာနကအလုပ္ထုတ္ခံရတယ္လူႀကီးအေပၚကိုျမဴစြယ္ၿပီးကူညီခိုင္းတာေတြဇာတ္လိုက္မကိုဘူးေနတဲ့လူတခ်ိဳရဲ႕တရားမ၀င္လုပ္ရက္်ေတြအကုန္ေပၚသြားတယ္...
ဒါေတြကဘယ္လိုျဖစ္တာလဲဟိုလူႀကီးေျပာေတာ့ကုမၸဏီအတြင္းခန္းေတြမွာ CCTV မရွိဘူးဆိုအခုကဘယ္ကေရာက္လာတာလဲငါေျပာတဲ့ဟာေတြကဘယ္လို႔လုပ္ရမလဲငါကိုအခုဒီအခန္းထဲကလူေတြကၾကည့္ေနတဲ့မ်က္လံုးေတြသူမႀကိဳက္
ဘူးအဲ့တာ ဟိုေကာင္ Kayden ေၾကာင့္အရင္လိုလုပ္ေပးရင္အဲ့လိုျဖစ္မွာမဟုတ္ဘူးသူေၾကာင့္ငါကိုလူေတြ၀ိုင္းၾကည့္တာငါခံစားရတာထက္ပိုဆိုးေအာင္လုပ္ျပမယ္မင္းေစာင့္ၾကည့္လိုက္...အခန္းထဲကတျခားသူေတြ "Evan ကအဲ့လို႔လူမ်ိဴးလား ရုပ္ကေလးနဲ႔မလိုက္ဘူးယုတ္မာလိုက္တာဘာမွမလုပ္တတ္ပဲနဲ႔ဒီလူေတြရွိေနလို႔တကယ္ေတာ္တဲ့သူေတြနွစ္နာတယ္...."
Xavier သူအစထဲကအဲ့တေယာက္ကိုၾကည့္ရတာမဟုတ္ဘူးသူကေက်ာင္းမွာသူကေလးကိုအနိႈင့္က်င့္ယံုသာမကအခုသူကုမၸဏီမွာလုပ္ခ်င္တာလားလံုး၀မရဘူး....
Xavier "မင္းငါကုမၸဏီကကိုယ္အားကိုယ္ကိုးၿပီးအစြမ္းစရွိတဲ့သူကိုပဲလိုခ်င္တာအခုလို႔နည္းေတြသံုးၿပီးဘာမွအစြမ္းစမရွိတဲ့သူကိုမလိုခ်င္ဘူးမင္းဒီေန႔ကစၿပီးငါကုမၸဏီရဲ႕ အလုပ္သင္၀န္ထမ္းမဟုတ္ေတာ့ဘူးမင္းကုိျဖတ္လိုက္ၿပီ..."
"သူေ႒းအဲ့လို႔လုပ္လို႔မရဘူးေလကြၽန္်ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္အဲလိုလုပ္ရင္ကြၽန္ေတာ္ေက်ာင္းနဲ႔ျပသာနာတတ္လိမ့္မယ္ကြၽန္ေတာ္ကိုအခြင့္ေရး
တႀကိမ္ေလာက္ေပးပါေတာင္ပန္ပါတယ္....""အဲ့တာငါနဲ႔မဆိုင္ဘူးအဲ့တာမင္းကိစၥငါကအေရအခ်င္းရွိတဲ့လူကိုလိုခ်င္တာငါအမုန္းဆံုးလူမ်ိဳးကမင္းလို႔မ်ိဳးလူေတြပဲ....."
YOU ARE READING
True Love System
RomanceZawgyi စက္ဧကရာဇ္သည္သူအယံုၾကည့္ဆံုးလူျဖစ္ေသာညီျဖစ္သူႏွင့္သူေကာင္မေလးကေဖာက္ျပန္ ေနၿပီးညီျဖစ္သူကသူကိုသတ္ၿပီးသူအေမြေတြကိုပါအပိုင္သိမ္းခဲ့သည္သူေသသြားတာ့System တခုျဖင့္ခ်ိန္ဆက္သြားခဲ့ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့...