Arc 3.10

2.3K 251 5
                                    

ဒီေန႔ေမာင္တို႔ရဲ႕ Group ရဲ႕ပစၥည္းသစ္မိတ္ဆက္ပြဲအဲ့မွာသူစိတ္လႈပ္ရွားစရာေလးတခုလုပ္ထားတယ္အထူးသျဖင့္ ဇာတ္လိုက္မ (Uke)အတြက္ ေပါ့....

သူေမာင္နဲ႔အတူတူကုမၸဏီကိုထြက္လာခဲ့တယ္ဟိုေရာက္ေတာ့ေမာင္ကသူကို "ဒီေန႔ကိစၥၿပီးရင္ Baby ေပးထားတဲ့ဂတိကိုတည္ရမွာေနာ္လို"ေျပာလာတယ္....

Kayden လဲ"စိတ္ခ်ပါေမာင္ရဲ႕ baby က baby ဂတိကိုတည္တယ္မောင္နဲ႔အတူတူအသက္ႀကီးတဲ့အထိေနသြားခ်င္တာ..."လို႔ေျပာလိုက္တယ္..

Xavier သူ baby ေလးေျပာတဲ့စကားေၾကာင့္သူအရမ္းလဲေက်နပ္သြားတယ္သူအခုေတာ့ပစၥည္းမိတ္ဆက္ပြဲအတြက္သြားရေတာ့မယ္သူအဲ့တာေၾကာင့္သူ baby ကိုဖက္လိုက္ၿပီး..."ေမာင္ကိုအားေပးပါအံုး..."လို႔ေျပာလိုက္တယ္...

Kayden လဲသူေမာင္ရဲ႕ကိုယ္ကိုျပန္ဖက္လိုက္ၿပီသူဖက္ကစၿပီးေမာင့္ရဲ႕နႈတ္ခမ္းကိုနမ္းလိုက္တယ္
တဆက္ထဲသူေျပာလိုက္တယ္..."ဒါကအားသြင္းေပးတာအလုပ္ၿပီးသြားရင္းဆုေပးမယ္..."လို႔ေျပာလိုက္တယ္။....

ေမာင္ကရယ္ၿပီ"ဟုတ္ပါၿပီဆုကိုေမ်ွာ္ေနမယ္ေနာ္
Baby အခုေတာ့ေမာင္သြားၿပီဒီကေန႔ပြဲကအေျခအေနေတြ႕ၾကည့္လို႔ရတယ္ၿပီးေတာ့ baby တေယာက္ထဲေနရမွာပ်င္းရင္ Baby သူငယ္ခ်င္း Liam ရဲ႕ေကာင္ေလးနဲ႔အတူတူေနေလ..."လို႔ေျပာၿပီသူရဲ႕နဖူးကိုနမ္းၿပီထြက္သြားတယ္....

သူနဲ႔ Rhys နဲ႔စကားေျပာေနတံုးသူဘူးဘူးအသံ
ၾကားရတယ္...

[Host ေရ ဟိုဘက္မွာပြဲကစေတာ့မွာမသြားဘူးလား...ဘူးဘူးကို host ပဲေျပာတယ္ေလစိတ္လႈပ္ရွားစရာျပမယ္ဆို...]

[မသြားေသးဘူး ျပမွာေပါ့မေလာနဲ႔ဘူးဘူးရဲ႕ ငါျပမွာအခ်ိန္ကိုေစာင့္ေနတာ ေအးေစးေပါ့...]

သူဘူးဘူးနဲ႔စကားေျပာၿပီးတာနဲ႔ပြဲကအေျခအေနကုိသူၾကည့္ဖို႔သူခ်စ္သူက စီစဥ္ေပးၿပီးသားသူလဲဖြင့္ၿပီးၾကည့္ေနတယ္...

Xavier သူတို႔ Group ရဲ႕ပစၥည္းသစ္မိတ္ဆက္ပြဲကိုစေတာ့ခန္းမထဲကို သူတို႔Group ကအလုပ္သင္အျဖစ္ကထုတ္လိုက္တဲ့ baby နဲ႔ေက်ာင္းတူတဲ့တေယာက္ကသူရဲ႕ ၿပိဳင္ဖက္ Group ကလူ ျဖစ္တဲ့ River နဲ႔အတူတူပြဲရဲ႕ခန္းမ ထဲကို၀င့္လာတယ္....

True Love System Where stories live. Discover now