အခုဆိုရင္သူလုပ္ရမဲ့မစ္ရွင္ေတြ႕ၿပီးသြားၿပီေမာင္ကလဲပံုမွန္အတိုင္းအလုပ္သြားေနရၿပီသူကေတာ့တခါတေလမွဆိုင္ကိုသြားတယ္ဆိုင္ကိုအကိုသိန္းနဲ႔အပ္ထားလိုက္တယ္ေမာင္ကမသြားခိုင္းတာလဲပါတယ္...
သခင္ဒီေန႔ကေေလးကိုလက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းမလို႔သူကေလးကိုလံုး၀သူအပိုင္လို႔လူအမ်ားကိုခ်ျပျခ်င္တယ္ကေလးမသိေအာင္သူဒီအစီစဥ္ကိုလုပ္ေနတာနဲနဲ႔ၾကာၿပီသူဒီေန႔အဲ့တာကိုအေကာင္ထည္ေဖာ္မွာ....
သူကေလးနဲ႔ခ်စ္သူစျဖစ္ထဲကသူအိမ္ကိုသူမျပန္ျဖစ္ဘူးသူကေလးအိမ္မွာပဲေနျဖစ္ေနတာအဲ့တာမို႔လို႔သူအစီစဥ္ကိုသူအိမ္မွာအေကာင္ထည္ေဖာ္မယ္....
[Host ေရဒီေန႔ကလံုး၀ကိုထူးျခားတယ္သိလား...]
[ဘာထူးျခားလို႔လဲငါျမင္တာကေတာ့ပံုမွန္ေနေတြအတိုင္းပါပဲ...ဘာမွမထူးျခားပါဘူး.....]
[ျခားတယ္host အရမ္းကို...ဘူးဘူးအထက္ကိုတင္ျပစရာရွိလို႔သြားလိုက္အံုးမယ္ေကာင္းေကာင္းေနေနာ္host ....host ႀကိဳက္ေလာက္မွာအဲ့တာကိုဘူးဘူးသြားၿပီ.......]
ဟိန္းေဇလဲဘူးဘူးဘာေျပာခ်င္မွန္းမသိဘူးသူကိုေျပာသြားတာလဲမဟုတ္ဘူး...
သူထိုင္ၿပီးစာဖတ္ေနရင္းနဲ႔အိမ္ထဲကိုေမာင္လူယံုအကိုသိန္းက၀င္လာတယ္....
"သခင္ေလးသခင္ႀကီးကဟိုဘက္အိမ္ကသူအခန္းထဲမွာရွိတဲ့ပစၥည္းကိုယူခိုင္းလို႔ပါ...."
"ကြၽန္ေတာ္ယူေပးရမွာလား.....အရင္တံုးကအကိုသိန္းကိုယ္တိုင္သြားယူတာမဟုတ္ဘူးလား...."
"ဟုတ္ပါတယ္သခင္ေလးအခုကအဲတာကအေရးႀကီဴးလို႔ၿပီးေတာ့သခင္ေလးစီကေတာင္ယူရမွာလို႔ေသခ်ာခိုင္းလိုက္တာပါ....."
ေမာင္ကလဲအခုမွဘာျဖစ္တာလဲဘာပစၥည္းမို႔လို႔လဲသူယူေပးရင္ေတာင္အကိုသိန္းလက္ထဲေရာက္ရင္အဲ့ပစၥည္းကိုေတြ႕မွာပဲကို....
သူလဲအကိုသိန္းကို..."ဟုတ္ပါၿပီဒီမွာေစာင့္ေနကြၽန္ေတာ္ဟိုဘက္အိမ္သြားလိုက္အံုးမယ္....."
"ဟုတ္ကဲ့သခင္ေလး....."
ဟိန္းေဇလဲဟိုဘက္အိမ္ကိုကူးလာခဲ့တယ္သူအိမ္ေရာက္မွသတိရတယ္အိမ္ကေသာခတ္ထားတာေလသူမွာေသာ့မပါလားဘူးေလ.....
YOU ARE READING
True Love System
RomanceZawgyi စက္ဧကရာဇ္သည္သူအယံုၾကည့္ဆံုးလူျဖစ္ေသာညီျဖစ္သူႏွင့္သူေကာင္မေလးကေဖာက္ျပန္ ေနၿပီးညီျဖစ္သူကသူကိုသတ္ၿပီးသူအေမြေတြကိုပါအပိုင္သိမ္းခဲ့သည္သူေသသြားတာ့System တခုျဖင့္ခ်ိန္ဆက္သြားခဲ့ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့...