Kayden သူတို႔ဒီရံုးမွာအလုပ္သင္လုပ္တာဘာလိုလို႔နဲ႔တပတ္ရွိသြားၿပီးဒီတပတ္အတြင္းမွာဇာတ္လိုက္မ Evan ကသူတို႔အဖြဲကလူေတြကိုဖားၿပီးဆက္ဆံတယ္အဲ့တာေၾကာင့္အဖၤဲထဲကတခ်ိဳနာဖူးက်ၿပီးဘူးတဲ့သူေတြက Evan ေလး Evan
ေလးဆိုၿပီးျဖစ္ေနတာၿပီးေတာ့အဲ့လူေတြကိုဇာတ္လိုက္မကသူမေကာင္းေၾကာင္းေတြေျပာထားေတာ့အဲ့လူေတြကသူကိုမုန္းေနက်တယ္...ဟက္ရယ္ရတယ္တူရာတူရာေပါ့တခ်ိဳ႕ကသူခိုးနာဘူးေတြစုရာအရပ္ေပါ့သူလူႀကီးနဲ႔ခ်စ္သူေတြျဖစ္မွအဲ့လို႔အက်င့္ပ်က္ေနတဲ့သူေတြကိုအလုပ္ထုတ္ခိုင္းအံုးမယ္....
သူခ်စ္သူကသူတို႔အလုပ္သင္ဆင္းတဲ့တပတ္အတြင္းမွာပထမဆံုးရက္ကပဲလာတယ္သူဘူးဘူးကိုေမးၾကည့္တာအလုပ္အတြက္အစည္းအေ၀းတခုသြားတတ္တယ္....
အဲ့အခ်ိန္မွာဇာတ္လိုက္မ(Ukeက်က္သတံုးေကာင္)ရဲ႕ေနာက္လိုက္လူျဖစ္တဲ့နာဘူးတေကာင္သူကို..."Kayden မင္းအလုပ္ကိုဒီလို႔လုပ္လို႔မရဘူးကိုယ္အားကိုယ္ကိုးမွရမယ္အရင္လို႔ Evanအေပၚမွာမွီခိုလို႔မရဘူးမင္းဘာမွမတတ္ရင္ငါကေတာ့အဖြဲေခါင္းေဆာင္ေမးရင္အကုန္ေျပာျပမွာမင္းအမွတ္ေလ်ာ့လိမ့္မယ္ကံဆိုးရင္စာသင္နွစ္ေတာင္ျပန္တတ္ရမွာ...Evanလို႔ေတာ္ေအာင္ေနအရိပ္အကဲသိ...."
[Host ရဲ႕ခ်စ္သူျပန္ေရာက္ေနပါၿပီဒီကိုလာေနပါၿပီ...]
[ဟုတ္လားဟက္ေတြ႕က်ေသးတာေပါ့နာဘူးေကာင္ရယ္ငါကအစကေနာက္မွအလုပ္ထုတ္ခိုင္းမလို႔အခုေတာ့မလို႔ေတာ့ဘူးေပါ့....]
"ကြၽန္ေတာ္အလုပ္ကိုဘယ္လိုလုပ္လို႔လဲေခါင္းေဆာင္ခိုင္းတာကိုလဲၿပီးေအာင္လုပ္နိုင္တယ္ၿပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ္က Evan ကိုမွီခိုတယ္ဟက္ရယ္ရတယ္တကယ္ကဘယ္သူလဲဆိုတာကိုေသခ်ာျပန္ေမးခဲ့ကိုယ္အရင္းအခ်င္းနဲ႔ေက်ာင္းမွာလဲ roll 1ပဲသူမ်ားလို႔မဟုတ္ဘူး....ၿပီးေတာ့သူလို႔အရိပ္အကဲသိဆိုတာကခင္ဗ်ားနဲ႔အိပ္ေပးရမွာကိုေျပာတာလား....."
"ေတာက္မင္းဘာစကားေျပာတာလဲငါကလူႀကီးလူေကာင္းငါမွာအိမ္ေထာင္ရွိတယ္...."
[Host ခ်စ္သူေရာက္ေနၿပီ host ေျပာတာကိုအနဲငယ္ၾကားသြားတယ္....]
[ok ဘူးဘူးျပဇာတ္ကျပက်ဆို....]
YOU ARE READING
True Love System
RomanceZawgyi စက္ဧကရာဇ္သည္သူအယံုၾကည့္ဆံုးလူျဖစ္ေသာညီျဖစ္သူႏွင့္သူေကာင္မေလးကေဖာက္ျပန္ ေနၿပီးညီျဖစ္သူကသူကိုသတ္ၿပီးသူအေမြေတြကိုပါအပိုင္သိမ္းခဲ့သည္သူေသသြားတာ့System တခုျဖင့္ခ်ိန္ဆက္သြားခဲ့ၿပီးဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုေတာ့...