Arc 2. 8

3.5K 352 0
                                    

သူဆိုင္​က​ေနဇာတ္​လိုက္​မထြက္​သြားတာနဲ႔သူလည္​းသူအလုပ္​သမား​ေတြကိုကိုယ္​အလုပ္​ဆက္​လုပ္​ခိုင္​းလိုက္​တယ္​...

"သခင္​​ေရာက္​လာၿပီလားသြားမယ္​​ေလ..."

သူလဲဘာမွမ​ေျပာဘူးဆိုင္​ထဲက​ေနအရင္​ထြက္​သြားၿပီးကား​ေပၚမွာ​ေစာင္​့​ေနတယ္​ခန​ေန​ေတာ့သူက​ေလးပါ​ေရာက္​လာတယ္​...

သူကသူက​ေလးပါး​ေလးကိုကိုင္​ၿပီးအရမ္​းနာ​ေနလားလို႔​ေမးလိုက္​တယ္​...

က​ေလးက​ေခါင္​း​ေလးခါျပတယ္​"ဘာမွမျဖစ္​ဘူး ​
​ေအာ္​ဒါနဲ႔ဒီ​ေန႔မသက္​ထားလုပ္​တာကိုကြၽန္​​ေတာ္​
ဆိုင္​ကိုအ​ေသ​ေရဖ်က္​မႈအ​ေနနဲ႔တိုင္​ခ်င္​့လို႔ရလား..."

"ရတယ္​ဘာလို႔မရရမွာလဲလူသက္​​ေသ​ေတြ​လဲအမ်ားႀကီးပဲကိုယ္​တို႔စား​ေနတံုးကိုယ္​လူလြတ္​လိုက္​မယ္​အဲ့တာကဒဏ္​​ေက်းက​ေငြပဲ​ေဆာင္​ရမွာသူကို​ေတာ့အက်ဥ္​းခ်လို႔မရဘူးဒီ​ေလာက္​​ေလးနဲ႔"

"ရတယ္​ဒဏ္​​ေၾကး​ေဆာင္​ရရင္​​ေတာင္​​ေက်နပ္​တယ္​...."

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ဆိုင္​မွာစား​ေသာက္​​ေနတံုးဇာတ္​လိုက္​မရဲ႕အ​ေဖကသူတို႔၀ိုင္​းကိုလာၿပီသူခ်စ္​သူကိုလာႏႈတ္​ဆက္​တယ္​...

"မဂၤလာပါအ​ေရးပိုင္​မင္​းအခုမွအျပင္​မွာ​ေတြ႔ဖူးတယ္​ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီၿမိဳ႕ကသူ​ေဌးမင္​းဦးသီလပါ"

"ဟုတ္​ပါၿပီဘာကိစၥနဲ႔ဒီကိုလာတာလဲမသိဘူး..."

"ဘာမွ​ေတာ့​ေထြ​ေထြထူးထူးမဟုတ္​ပါဘူးဒီအတိုင္​း​ေတြ႔လို႔မိတ္​ဆက္​တာပါ...​ေအာ္​ဟိန္​း​ေဇလဲပါတာပဲ..."

သူလဲ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလိုက္​တယ္​..."​ေျပာစရာမ႐ွိရင္​
ထြက္​သြား​ေပးပါကြၽန္​​ေတာ္​တို႔စား​ေနတာအ​ေႏွာက္​ယွက္​ျဖစ္​တယ္​..."

သူခ်စ္​သူကအဲ့လို႔​ေျပာလိုက္​​ေတာ့အဲ့လူုႀကီးမ်က္​ႏွာပ်က္​ၿပီထြက္​သြားတယ္​...သူလဲ"သူမနက္​က​ေျပာတဲ့ကိစၥကအဆင္​​ေျပလားသခင္​..."

"အဲ့တာလားအဆင္​​ေျပလာဆို​ေတာ့ကိုယ္​အသိ​ေ႐ွ႕​ေနလက္​မွတ္​ထိုး​ေပးမယ္​တဲ့အဲ့တာမို႔လို႔အဆင္​​ေျပတယ္​..."

True Love System Where stories live. Discover now