chapter 5⋆.ೃ࿔*:・

2.4K 309 356
                                    

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑

'Baban geri dönemediği için üzgünüm.'
Saatlerdir zihninde dönüp dolaşan ve baş ağrısı yaratan bu cümle genç adamın gözüne uyku sokmamıştı.
Zar zor uyuduğu 3 saatlik uykudan bile mahrum kalıyordu şu an.

Karen'ın hamile olabileceği aklının ucundan bile geçmemişti. Yoksa bu yüzden mi apar topar nişan yapmışlardı?

Çenesi birbirine kenetlediği ellerine yaslı bir şekilde duruşunu hiç bozmadan yarım saatten fazladır hareketsizce oturuyordu Yüzbaşı.

Uykusuzluktan kızaran ve yanan gözleri umrunda bile değildi şu an. Tek düşünebildiği şey Karen'ın hamile olmasıydı. Sevdiği kadın bir başkasından hamileydi.

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑

Genç kadının ağzından o cümleler döküldüğünde Yüzbaşı bir müddet tepkisizce onu izlemişti. Söylenen kelimeleri idrak etmek daha önce onun için hiç bu kadar zor olmamıştı.

Daha fazla öfke ve hüzün içini kapladı. Zaten karşısında harap olan kadını gördükçe içi içini yiyor ve kahroluyorken bu duydukları onu daha kötü bir ruh haline sokmuştu.

Eli defalarca kez havaya kalktı. Bedeni sarsılarak ağlayan kadına teselli olmak, onu sakinleştirmek istedi. Nazik ve sıcak bir dokunuş vermek istedi ancak yapamadı.

Hem o odadan kaçıp gitmek istiyordu hem de genç kadını yalnız bırakmak istemiyordu. Arada kalmışlığın verdiği çaresizlik Levi'ın içini doldurup taşarken ahşap kapının çalınma sesi odaya doluştu.

Gelen Binbaşı Hange idi. Neredeyde ona minnettar oldu Levi. En azından şimdilik gidebilirdi. Kafasını toplamak için ihtiyaç duyduğu o küçük molaya şimdi sahipti.

Yerini Hange'ye bırakıp odadan ayrılmadan önce manga liderinin omzundan tuttu. "Daha sonra yanıma gel."

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑

Yorgunluktan kapanan gözleri ve güçsüz düşen bedeni Levi'ın uykunun kollarına teslim olmasına neden olacakken ofisin kapısı çalındı.

Kapının tıklanma sesi adamın kulağına ulaştığında irkilerek gözlerini açtı ve sandalyesinde doğruldu. "Gir."

Gelen Hange'ydi. "Karen'ı sakinleştirmek zor oldu." diye söyledi neden geç kaldığını açıklamak için.

"Otur." dedi gözlerini ovuştururken. Hange, uykusuz ve yorgun adamın yüzünü inceledi. Saatlerdir onun gelmesini mi beklemişti?

[✔] ꨄ 𝙘𝙖𝙥𝙩𝙖𝙞𝙣'𝙨 𝙡𝙤𝙫𝙚 トネ穏 | ʟᴇᴠɪ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin