chapter 7⋆.ೃ࿔*:・

1.8K 255 172
                                    

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑

2 ᴀʏ ꜱᴏɴʀᴀ

Karen hamileliğin 6.ayına geldiğinde hem onun için hem de Levi için işler biraz değişmişti.

Genç kadın yatağında oturup, iyice belirginleşmiş olan karnının üzerinde elini gezdirirken daha yeni yeni doğmaya başlayan güneşin ışığı penceresinden içeri sızıyordu.

Hem son zamanlarda sık sık gördüğü kabusları diğer günler olduğu gibi dün gece de görmüş olması hem de kendisini rahatsız hissetmesi sebebiyle erkenden uyanmış, bağdaş kurarak yatağında oturmaya başlamıştı.

Yüzünü buruştururken karnının üzerindeki hareketleri daha yavaş ve sakin bir hal almıştı. "Anne çok uykusuz bebeğim." Odanın içinde kendi kendine fısıltıyla konuştu.

Omzunun üzerinden arkasında kalan pencereye baktı. Gün yeni aydınlanıyordu ve bu saatten sonra, her ne kadar uykusu olsa da kolay kolay uykuya dalamayacağını biliyordu.

Ayaklarını çözüp yataktan aşağı sarkıttı. Uzun geceliğinin eteklerini tutarak kalktı ve hemen yatağın kenarında duran terlikleri ayağına geçirdi.

Dolabından üzerine kalın bir hırka aldı ve geçirdi. Ardından odasından çıktı ve ıssız, meşalelerin hâlâ aydınlatmaya devam ettiği koridorda yürümeye başladı.

Hırkasının önünü şişkin karnının üzerinde birleştirdi. Sırtından aşağı uzanan saçlarını eliyle kavrayıp sağ omzunun üzerinden sarkıttı.

Bakışları karargahın büyük pencerelerine kenetlenirken duyduğu adım sesleri günün bu saatinde yalnız olmadığını belli etmişti. Adım seslerinin geldiği yöne doğru kafasını çevirirken meşaledeki ateşin aydınlattığı silüete baktı.

"Yüzbaşı?" dedi Karen, kendisine doğru yaklaşan bedeni gördüğünde.

"Karen, bu saatte neden uyanıksın?" Gözleri yorgun bakan adam, kadının yanına vardığında merakla sordu.

"Uyku tutmadı. Ya siz?"

"Devriye sırası bendeydi." Levi cevapladığında Karen başını sallamıştı.

"O zaman ben biraz bahçeye çıkacağım. Kahvaltıda görüşürüz."

"Görüşürüz."

Genç kadın topukları üzerinde dönüp gitmek üzereyken durdu. "Devriyeniz bittiyse bana eşlik edebilirsiniz. Tabi isterseniz."

Bu karargahtaki vaktinin çoğunu ya Hange ile ya da Levi ile geçiriyordu genç kadın. Hange deneylere çok fazla vakit ayırdığı için ondan daha çok Levi ile birlikteydi. 

Kadının teklifi üzerine Levi bir süre düşündü. Ardından omuz silkti ve "Olur." dedi.

Genç Yüzbaşının bakışları kadının şişkin karnına ilişti. Aylar çabuk geçiyor ve karnı git gide büyüyordu. Yanlış hatırlamıyorsa doğumuna da 3 ay kadar bir süre kalmıştı.

[✔] ꨄ 𝙘𝙖𝙥𝙩𝙖𝙞𝙣'𝙨 𝙡𝙤𝙫𝙚 トネ穏 | ʟᴇᴠɪ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin