❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑
Yüzbaşı Levi bahçenin içerisinde dört dönerken kapıldığı telaş ve panikten dolayı, yağan yağmura aldırış bile etmiyordu.
Üniforması ve pelerini iyice ıslanmıştı. Pelerinin kapüşonunun açıkta bıraktığı saç tutamları alnından aşağıya doğru dökülüyor ve tenine yapışıyordu.
Tutamların ucundan damlayan yağmur suları yanaklarından aşağı süzülürken genç adam kapüşonu biraz daha öne çekti ve arkasında kalan eve bir bakış attı.
İçeriden gelecek bir haberi bekliyordu.
Olumsuz olmamasını umduğu bir haber.Birkaç dakika sonra kapı aralandı ve gıcırtısı bahçede duyuldu. Levi bakışlarını hızla kapıya çevirdiğinde Hange'yi gördü.
"Sırılsıklamsın. İçeri gir artık." diye söylendi genç Binbaşı.
Birlik arkadaşı hiç onluk olmayan hareketlerde bulunuyordu.
Adamın adımları eve yönelip yönelmemek arasında gidip gelirken içeride ne olup bittiğini öğrenmek için can atıyordu.
Fakat dakikalar öncesine kadar eve girmek için duyduğu cesaret yaşanan son olayla birlikte uçup gitmişti. Yüzbaşı şimdi o evden kaçar gibi geri duruyordu.
Sebebi neydi bilmiyordu. Karşısında onu nasıl bir manzara bekleyeceğini bilmiyordu ve belki de bundan korkuyordu.
"Durumu nasıl?" diye merakla sordu Levi. Ardından huysuzlanan atının sesiyle bir anlığına bakışları atına ilişti. Sonra tekrardan Hange'ye döndü.
"İyi olacak, merak etme. Sen de içeri gel artık. Daha fazla ıslanma orada."
"Ben-"
Hange evin içinden duyduğu sesle hızla arkasını dönerken araladığı kapıyı tamamen açıkta bırakarak odaya doğru koştu.
Levi'ın bakışlarına ilik ilik işlenen o endişe, genç kadının hareketiyle daha da artmıştı.
Çamurlu zeminde, adımları hızla eve doğru yöneldi ve bir elini kapı pervazına yasladı, diğeriyle pelerinin kapüşonunu indirdi.
Şu an bir sessizlik hakimdi, ne olup bittiğini merak ederken içi içini yiyordu.
Çamurlu çizmelerinin zemini kirlermesini önemsemeyerek içeri girdi. Normal şartlarda olsa asla tahammül edemeyeceği şeyleri şu an yapıyor olması genç adamı şaşırtıyordu.
Kapıyı kapattı ve çamurun zeminde çıkardığı seslere, bıraktığı lekelere aldırış etmeden odaya doğru yöneldi.
Yavaş ve çekingen adımlar atarken odadan çıkan Hange göründü ve Levi duraksadı. Kadının göğsü hızla inip kalkarken alnında biriken ter birikintisine baktı Levi. Ardından bakışları üniformasına ulaşmış ufak tefek kan lekelerine ilişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔] ꨄ 𝙘𝙖𝙥𝙩𝙖𝙞𝙣'𝙨 𝙡𝙤𝙫𝙚 トネ穏 | ʟᴇᴠɪ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ.
Fiksi Penggemarಇ ʟᴇᴠɪ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ. ಇ ➺ ᴛᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ. ༶•┈┈┈┈┈┈୨♡୧┈┈┈┈┈•༶ ᝰ Levi Ackerman suçluluk duygusuyla kahroldu. Ekip arkadaşının kız arkadaşına uzun zamandır hiç olmaması gereken hisler besliyordu. Onların yüzüne her baktığında suçlul...