Öncelikle ilk Texting kitabım.Bazı hatalarım varsa şimdiden özür dilerim,belki cringe bulduğunuz 2 fenomen olabilir ve saygı duymuyo olabilirsiniz fakat bana saygı duymak zorundasınız.Bu bir texting bölümler kısa olacak sıkılmassınız diye düşünüyorum.Başlıyoruz,Keyifle okumanız dileğiyle.Kısa bir özet geçicem çünkü cemre ye nasıl ulaşıyolar vs. Bilinse daha az kafa karıştırıcı olur.
3 yıl önce;
Deniz ve arkadaşları yaşlarının 17 sinde,tek başlarına bir evden kalıyorlardı.Fakat bahsettiğimiz yer evden daha farklı bir yerdi.İçeride birçok çeşit ekipman vardı. Gizli devlet sırlarını satmak,yada polislere yardımcı olmak BYZ,SYH hacker olarak ayırt etmek zor olsa gerek.Evet yanliş duymadınız,bir hack grubu.Bu devlet sırları arasında yanlış hane kodlamasıyla,masum bir kız Cemre ye denk gelirler.Fakat onca önemli iş arasında eğlenme gereği duymazlar ve kenarıya bırakırlar.fakat Deniz bu kıza karşi içinde bir kıpırtı hisseder ve bu kızı günler,haftalar ve aylarca izler.Evindeki tüm teknolojik aletlerin kontrolüne ulaşmıştır.Ve 3 yıl boyunca her gün onu izler...
Günümüze dönelim:
Bilinmeyen Numara:BN
Cemre:C
BN:Yıllarımsın solmaz...
C:Pardon?
BN:İyi geceler :)
C:Berbat olsun o gecen pis sapık!
*BİLİNMEYEN NUMARA ENGELLENDİ*
Merve:M
Cemre:CC:Merve,bakarmısın kızılım ÇABUK.
M:Söyle aşkom
C:Bana bir numara mesaj attı,ama bilinmeyen off anla işte.Atıyorum screenshot'unu.
*bir fotoğraf gönderildi*
M:oha!
C:bırak oha yıda sence kim?
M:bilmiyorum cemo
C:neyse iyi geceler..
M:Beter olsun geçen!! LSMSÖSLLALZS
C:KOMİK Mİ!?
M:tamam be iyi geceler
*whatsapp'tan çıkıldı*
*Bildirim çubuğu açıldı*
*şarj %3*
*Telefonunu şarja takmalısın*
Şarj aletimi alıp şarja taktım,ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACK
Teen FictionBir hacker grubunun Cemre adında bir kızı hacklemesiyle başlar.Farklı işleri olan bu grup bu kızı Deniz'e bırakır.Fakat Deniz bu kıza aşık olur. Ve hacklendiğini bilmeyen Cemre'nin tepkisi ne olacak?