'17

494 24 0
                                    

Denize döndüm ve:

"Deniz hiçbirşeyin aslını bilmiyorsun ba-"

Derken sözümü kesti.

"Biliyorum sen uyurken o şerefsiz mesaj attı.Cemre bir daha böyle bir şey olursa ilk önce bana haber ver.Peki bu dediği şeyin doğruluğu ne ha?Güzelim,çiçeğim,papatyam.Benden birşey saklama,kızacağım birşeyse dahi saklama.Böyle bir şey olamaz.Ben tüm sistemleri kimsenin haberi olmadan geri halledeli 16 ay oluyor.Sırf sen tehlikeye girme diye bıraktım..."

"Deniz ben gerçekten özür dilerim,haklısın ilk sana demem lazımdı ama yaptım işte hata korktum.Emin ol-"

Tuhaf bakışlarını üzerimde hissettim.

"Deniz?"

"Hı"

"Deniz iyi misin"

Dudaklarıma dalmıştı,git gide yaklaştı ve tam deniz derken uzun bir buse kondurdu.Devam etmemi istedi gibime geldi ama hastanedeydik sonuçta...ben acemiyim bu konularda öpme vs. Yani çaylak beni yanına çaylak diye alırdı...Rezil olmak...uw bana göre değil. Ben bunları düşünürken deniz kırılmıştı.

"Özür dilerim,ben barıştık sandım...özür dilerim yapmamam gerekiyordu ama sen öyle durunca...dayanamadım...çok iğrencim...özür dileri-"

"Deniz?"

"Özür dilerim cem-"

"Deniz ne özrü?hastanedeyiz o yüzden...ve ben bu şeylerde acemiyim yani yanlış bir şey yapabilirim..."

"Öğrenirim"

Aslında bunu normal söylemişti...yani sinsi değil gerçekten öğretmek istercesine...ama ben yanaklarımın ufaktan karıncalanması ile kızardığını anladım.

"Cemre?"

"He"

"Noldu?"

"H...iç"

"Kızardın sanki,ateşin falan mı var?"

"Ah benim masum ve saf kalpli sevgilim"

"SENİ DENEDİM!!!"

ve kahkaha attı.

"HANİ ACEMİYDİN BAKKK NASILDA FARKLI DÜŞÜNDÜN"

"Off..."

"Bir dakika bir dakika sen ne demiştin?"

"Ne demişim?"

"Birşey dedin en son off dan önce"

"Masum ve saf olduğunu söyledim"

"Başka birşey daha vardı"

"Sevgilim dedim"

"BARIŞTIK MI YANİ???"

"Evet"

Tam o sırada annem aradı.Açtım

"Annem"

"Efendim anne?"

"Kızım!noldu iyimisin?Hastanede gibisin"

"Evet anne biraz başım döndü ve denize düştüm bilirsin yüzme bilmem.Ondan dolayı ve erkek arkadaşım Deniz beni kurtardı.O olmasa belkide hayatta değildim..."

Deniz bana şaşkın şaşkın bakarken ve annemden cevap beklerken kamerada babamın yansımasıyla dahada heyecanlandım...

HACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin