'7

735 32 3
                                    

ŞUAN İÇİMDEN KENDİME 50 BİN KERE LANET OKUDUM!OKADAR CRİNGE OLDUKİ..UH...LANET OLSUN!BİR YERE GİTMEK NE ZAMANDAN BERİ BU KADAR TRAVMA DURUMUNA GELEBİLİYOR...KUSURA BAKMAYIN DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM...

Erhan bey ağzını araladı ve başladı.

"Öncelikle hoşgeldin Cemre cim,nasılsın iyimisin?"

Bende ağzımı araladım:

"Sağolun hoşbuldum,pek iyi olduğum söylenemez."

Daha sonra bana neler olduğunu sordu;

"Son günlerde bazı özel sorunlar yaşadım fakat bunlarla bağımsız olarak,saçmalamaya başladım nasıl desem,en saçma sebepte ilaç içiyorum ve kafa buluyorum.Davranışlarım olayla uyuşmuyor.Örneğin sizinle konuşuyorum ama 1 dakika sonra sinirlenip ağlıyorum.Aniden gelişen bir durum...Kendime anlam veremiyorum.."

"Anladığım kadarıyla bir çeşit uyuşmazlık yaşıyorsun yani ruhun ve isteklerin zıt...bu durumda şunu demek doğru olur.Başka yerler gezin ne bileyim danimarka?veya başka yer dağ?ve yanınıza ilaç gibi şeyler almayın.Sinirlendiğimizde uyuyun ancak bunları söyleyebilirim.2 ay sonra tekrar bir randevu ile bekliyorum.İstediğin zaman arayabilirsin numaramı kapının önündeki pankarttan alabilirsin."

"Teşekkürler"

"Ben teşekkür ederim,iyi günler"

Tam kapıdan çıktımki,birine çarptım.

"Pardon-Deniz?"

"Napıyordun burada?"

"Sanane!"

"Öyle ha!"

Birden doktorun odasına girdi.Erhan beyin içeriden dışarıya çık sözlerini duyuyordum.Deniz birden öfkelenmişti.Doktor karşısında da mı böyleydi?Bende içeriye daldım ve:

"DENİZ!YETER.HASTANEDEYİZ VE O SADECE BİR DOKTOR GEREKLİ ŞEYLERİ YAPIYOR!"

ben çok duygusaldım en saçma şeyde bile gözüm doluyordu.Doktorum ağzını araladı:

"Cemre stres olmaman gerek herşey mahvoluyor!"

Benim umrumda değildi belki sadece az önce gördüğüm adamla sevgili olmak belkide 2 gün önce yazmasına rağmen güvenmek ve belkide onun şuan hayal kırıklığını onun gururunu incitmiş olmam.Bunları düşünüyordum.Bir anlık sinirle hastaneden koşarak çıktım.Doktorumun dediği gibi yapacaktım.Herşeyden uzak kendime yakın olacaktım.Hemen bir uçak bileti aldım ve valiz hazırlamaya eve gittim bir aklım Deniz deydi.Mesaj dahi atmamıştı.Ama şimdi bende yazmak istemiyordum çünkü gitmeme engel tek kişi oydu.Gideceğim yer Almanya'ydı.Bu şehir en kalabalık yerinde bile huzurluydu.Belli bir düzendeydi.Oraya gidecektim.5-6 aylık bir süreci orda geçirmek istiyordum.1 Ay kadar durmak çok mantıksızdı.3 bavulu doldurduktan sonra üzerimi değiştirdim.

3 bavulu doldurduktan sonra üzerimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İntro

1 güne yakın uçakta geçireceğim den dolayı rahat birşeyler tercih ettim.Altıma adıdas bir tayt üzerine de crop giydim.Uçakta uyurken battaniye işlevi görecek ve uçaktan indiğimde hava soğuk olucağı için beni ısıtacak uzun bir hırka aldım.

İntro

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İntro

Ayakkabı olarak siyah beyaz jordanlarımı giydim.

İntro

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İntro

Makyaj olarakda çok fazla abartılı bir şeyler yapmadım.


Aynanın karşısına geçtim ve

"Güçlüsün solmaz,gücünü göster SOLMA!"

Hazırdım taksi gelmişti,evden çıktım.Ve havaalanına vardım.Yolboyu aklımda Deniz vardı,nasıl olabiliyorda 2 gün önce tanıştığım insana bu kadar bağlandım?Hâla aklım ondaydı.



Merhaba!ilk yorumumu almanın mutluluğuyla atayım dedim.Biraz saçma oldu kusura bakmayın ama azcık düzeltiyorum yani uyuşmayan şeyler olabilir.Kusur etmeyin lütfen,dediğim gibi günlük hayata geçicem.Bunu şuan 5.55 de yazıyorum sabahın köründe ve şimdi uyuyacağım!Bu arada TÜGVA yı bilen varmı!bana kitap hediye etti 3 adet çok mutluyum!

İnstagram:Pearly.lyrics takip edermisiniz? :( ama lütfen wattpad den geldim gibi yorumlarda bulunmayın ailem ve akrabalarım da izliyor.Hesapta annemde var çünkü şimdiden sağolun <3

HACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin