'13

536 24 0
                                    

Cemre ye geçiyoruz:

Deniz de bir arkadaşım var demişti.Beni mi deniyordu!?Madem arkadaşı gerçekten gitmekten zarar gelmez.diye düşünürken odama ilerledim.Biraz zaman geçirdim ve yatağa geçtim.Pijamalarımı giymeyi unuttuğumu fark edip,üzerimi çıkardım.Biraz sonra deniz geldi.Oda yattı,sabah olduğunda kalbim küt küt atıyordu.Ne olucaktı?Deniz için değermiydi?Kafam allak bullak kimdi bu!?

Bilinmeyen Numara:

Hazırsan gel elini çabuk tut!

Cemre:

Geliyorummm!!!!!

Odanın kapısına geldiğimde hemen birisi açtı.İçeriye güllerle dolu bir yol gidiyordu.NOLUYORDU!?Jakuzi güllerle doluydu. Biraz ilerledim yatağın bir ucunda gecelik vardı.ALLAHIM NASİL BİR KİŞİYLEYİM BEN?

"Kimse yokmu?" dedim.Bir ses iş itmeye başladım.Şarkı söylüyordu....birşey ima ediyordu.şarkı...

"Aldattınmı beni....Aldattınmı Denizi cemre?" ve kahkaha.

"Bunu yaptınmı ona" tekrar kahkaha.

Adamın zihniyeti belliydi.oradan kaçarsam deniz tehlikeye girecekti.Yaklaştım ve adama bakmak için kafa mı çevirdim.tam ilerlerken arkamdan biri beni tuttu ve boynuma nefes vererek.

"Biliyormusun en çok da şu komiğime gidiyor.Deniz yıllardır senle evlilik hayali kurarken bende seninle gecelerin hayallerini kuruyordum.Şuanda gerçekleştiriyorum ama ne üzücü deniz yapamıyor..." kahkaha...

BU BÖLÜMDE VE DİĞER BÖLÜMLERDE CEMRE SOLMAZ ADINA VEYA BAŞKA BİR ÜNLÜ ADINA YAZILAN KÖTÜ İÇERİK BARINDIRAN CÜMLELER SADECE HAYAL ÜRÜNÜDÜR!GERÇEK HAYATTA ASLA BU TARZ DURUM SÖZ KONUSU OLAMAZ!!!!!

"Ne..." sadece deniz in beni bu kadar sevmiş olmasına üzülüyordum.Tam birşey yapacakken üzerindeki kıyafetleri çıkardı.Daha sonra benimki leri...hiçbirşey yapmadım,yapamazdım...Deniz için...Deniz için...Deniz için...Sürekli bunu sayıklıyordum içimden...Sadece onun için.Ve başlanmıştı...İlk defa yumuşak bir cisim bu kadar acı vericiydi.İlk defa çok sevdiğim yatak acı veriyordu.O pislik beni öpüyordu...Kendimden nefret etmeye başladım...İlerliyordu,daha fazlasında Nefs-i vardı...İlerledide.Ama tam o sıra bir ses odayı doldurdu.Deniz gelmişti,herşeyi yanlış anlayacaktı.Ben ne yapmıştım.

"BRAVO!CEMRE SOLMAZ BRAVO!BİZİ HAVADA UYUTURKEN BAŞKALARININ ALTINDA YATIYORSUNUZ DEMEKKİ!BRAVO YA!"

sonra kapıyı çekip gitti,ne zamandır buradaydı...

"YETER!NEFS-İ MI DOYURDUYSAM GİDİYORUM VE BURADAKİ TAM BU SÜRE ZARFINDA ÇEKTİĞİM GÖRÜNTÜLER ELİMDE!EĞER POLİS GELİRSE BANA ZORLA TACİZ ETTİĞİNİ BİLDİRİRİM!"

"Doydu doydu nefsim ya,şimdi sende doymuşsundur.Siktir git."

Ona sertçe tokat attım.

"SENİN AHLÂK SINIRLARINI BİR DENK ALMAN LAZIM!KALTAK!"

dedim ve oradan ayrıldım.aklım Denizdeydi nereye gitmişti.Odama gittiğimde bir kutu gördüm açınca içinde çikolatalar ve bir kolye vardı üzerinde bir not gördüm.

HACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin